بهره مندی بالغ بر ۸۰۰ خانوار روستای« امره» ساری از آب آشامیدنی سالم

بهره مندی بالغ بر ۸۰۰ خانوار روستای« امره» ساری از آب آشامیدنی سالم

در ششمین روز از گرامیداشت دهه فجر ۸۰۳ خانوار روستای امره ساری از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛در مراسم بهره برداری از پروژه آبرسانی روستایی امره شهرستان ساری که با حضور دکتر یوسف نژاد نماینده مردم شهرستانهای ساری و میاندرود برگزار شد، مهندس سید مظاهر حسینی مدیر امور آبفار شهرستان ساری ضمن تبریک چهل سالگی انقلاب اظهار داشت: روستای امره از بزرگترین روستاهای تحت پوشش ماست و ۱۲۰۰ مشترک دارد ، این روستا دچار کمبود آب بوده و در حال حاضر با بهره برداری از این پروژه که به نام شهید مدافع حرم «سید جواد اسدی » نامگذاری شده ، خوشبختانه مشکل کمبود آب این روستا مرتفع شده است.

وی افزود: برای بهره برداری از این پروژه ضمن خرید وآماده سازی ۵۰۰ متر مربع زمین،یک حلقه چاه عمیق حفر و تجهیز، یک باب مخزن به حجم ۵۰۰ متر مکعب احداث و ۲ کیلومتر لوله گذاری خط انتقال و یک واحد ایستگاه پمپاژ نیز تجهیز و راه اندازی شده است.

مهندس حسینی اعتبار هزینه شده برای پروژه آبرسانی روستایی امره ساری را ۵۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: با افتتاح این پروژه ۸۰۳ خانوار روستای بزرگ امره از مزایای این طرح برخوردار شده اند.

شایان ذکر است پروژه آبرسانی روستایی امره ساری در حضور مسئولان به دست مادر شهید مدافع حرم «سید جواد اسدی » افتتاح شده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مازندران

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مازندران

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مازندران

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مازندران یک شرکت در شهر ساری می باشد

      نظرات