بازدید کارشناسان آب و فاضلاب استان  از تصفیه خانه آب ماکو

بازدید کارشناسان آب و فاضلاب استان از تصفیه خانه آب ماکو

به گزارش روابط عمومی امور آبفای ماکو،  آقای قاسمی فر، کارشناس دفتر حقوقی در معیت مهندس جباری و مهندس فتاحی از  تصفیه خانه آب شماره ۱ ماکو بازدید کردند.

در راستای مستندسازی اموال غیر منقول شرکت و دریافت سند برای املاک فاقد سند، کارشناسان دفتر حقوقی  و  بهره برداری شرکت از عرصه تصفیه خانه آب شماره ۱ ماکو بازدید حقوقی و فنی کردند. در این بازدید آقای قاسمی فر اسناد عادی و مدارک خرید و تملک محدوده تصفیه خانه را به دقت مطالعه نمود و آقایان مهندس جباری و مهندس فتاحی از عرصه تصفیه خانه بازدید نموده و از نظر فنی و مهندسی بررسیهای لازم را انجام  و کارشناسان مربوطه هر کدام در حیطه وظایف و تخصص خود به توضیح قسمتهای مختلف پرداختند و موارد و مشکلات موجود مطرح شد و مهندس حسین نژاد نیز توضیحاتی جهت پیشرفت کار ارائه نمود و نکته نظرات و مشکلات موجود مکتوب گردید و قرار بر این شد که مسائل کوچک در اولین فرصت حل گردد و مسائلی که نیاز به تامین بودجه و تایید واحدهای بالادست لازم است با مسئولین مربوطه مطرح شود.

در بخش آخر بازدید مدیر امور و آقای مهندس مرتضوی کارشناس ناظر بر تصفیه خانه های آب ماکو به بحث و بررسی وضعیت کلی عرصه تصفیه خانه آب شماره ۱ با کارشناسان شرکت پرداختند و توصیه ها و راهنماییهای لازم جهت پیشبرد بهتر امورات ارائه گردید.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات