طرح های عمرانی برق رسانی شهرستان های گرمسار و آرادان افتتاح شدند

طرح های عمرانی برق رسانی شهرستان های گرمسار و آرادان افتتاح شدند

همزمان با هفتمین روز دهه فجر

طرح های عمرانی برق رسانی شهرستان های گرمسار و آرادان افتتاح شدند

درآئین افتتاح همزمان پروژه های عمرانی شهرستان های آرادان و گرمسار در هفتمین روز دهه فجر ، از ۱۱ طرح برق رسانی این دو شهرستان بهره برداری به عمل آمد.

طرح احداث سه هزار و ۲۲۰ متر شبکه روشنائی معابر با کابل خودنگدار در شهرک یاتری و محله میرزاعلی آقا با اعتبار ۵۷۷ میلیون ریال و طرح بهسازی و تعویض شبکه سیمی به کابل خودنگهدار مربوط به روستاهای یاتری علیا، پاده پنج هزاری ، سوداغلن وحسین آباد کردها با مبلغ ۸۸۶ میلیون ریال، طرح هایی هستند که در شهرستان آرادان به بهره برداری رسید.

طرح قالب بندی و مقاوم سازی پایه های سیمانی به طول ۲۰ کیلومتر در مسیر حسین آباد سهراب خانی و ده نمک با هزینه ۳۳۱ میلیون ریال، طرح تعویض ۲۷ دستگاه کنتور در قالب طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیریت انرژی با مبلغ ۲۶۱ میلیون ریال و همچنین طرح جا به جائی پست برق و شبکه فشار متوسط هوائی روستای چهارطاق با اعتبار ۱۸۶ میلیون ریال، از دیگر طرح های به انجام رسیده در شهرستان آرادان می باشند.

طرح احداث شبکه فشار متوسط و نصب پنج ایستگاه هوائی جهت تامین برق لوله انتقال گاز، بلوار شهدا ایوانکی و روستاهای محمدآباد و شهرک شهید معینیان روستای کرندبااعتبار دو میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال ، دو طرح تبدیل پنج هزار و ۹۰۰ متر شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار در مناطق شهری و روستایی بامبلغ یک میلیارد و۸۸۰ میلیون ریال ، از جمله طرح های افتتاح شده در شهرستان گرمسار محسوب می شوند.

طرح اصلاح سه ایستگاه هوائی در روستای چهار قشلاق ، قشلاق نفر ولجران بامبلغ ۶۰۰ میلیون ریال، طرح  بهسازی مقره های بشقابی مسیر معادن تخت رستم با اعتبار ۳۵۰ میلیون ریال و طرح تبدیل ۱۳۳ دستگاه کنتورهای معمولی به هوشمند باهزینه یک میلیارد و ۲۸۸ میلیون ریال ، از دیگر طرح هایی هستند که در شهرستان گرمسار بهره برداری گردیدند.

گفتنی است: در راستای اجرائی نمودن طرح های ذکر شده در شهرستان آرادان مبلغ دو میلیارد و ۲۴۱ میلیون ریال و شش میلیارد و ۶۲۸ میلیون ریال در شهرستان گرمسار اعتبار هزینه شده است.

لازم به ذکر است: در این مراسم، استاندار، نماینده مردم شریف شهرستان های گرمسار وآرادان در مجلس شورای اسلامی ، معاونین استاندار ، فرمانداران این دو شهرستان ، امام جمعه آرادان و جمعی از مسئولان استان حضور داشتند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات