پروژه های عمرانی شهرداری کاشان همزمان با دهه فجر توسط معاون عمرانی وزیر کشور افتتاح شد

پروژه های عمرانی شهرداری کاشان همزمان با دهه فجر توسط معاون عمرانی وزیر کشور افتتاح شد

پروژه های عمرانی شهرداری کاشان پنجشنبه ۱۸ بهمن همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر توسط دکتر جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور افتتاح شد .

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، همزمان با حضور جمالی نژاد در کاشان پارک شهید ابراهیم زاده و ایستگاه آتش نشانی شهدای دفاع مقدس افتتاح شد و بهره برداری از سالن اجتماعات فرهنگسرای علامه فیض کاشانی نیز آغاز شد .

مهدی جمالی نژاد در این خصوص گفت: در دهه فجر امسال شهرداری کاشان ۴۲ پروژه عمرانی قابل افتتاح و بهره برداری دارد که حدود ۴۰ میلیارد تومان اعتبار صرف آنها شده است .

وی با بیان اینکه دردهه فجر سال گذشته ۱۸ هزارو ۲۰۳ پروژه عمرانی در کشور افتتاح شد و در دهه فجر امسال ۲۲ هزار و ۳۳۵ پروژه عمرانی به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: در شرایطی که دشمنان می خواهند القا نمایند که کارهای عمرانی در کشور متوقف شده، شاهد بهمن متفاوتی از لحاظ بهره برداری از پروژه های عمرانی هستیم .

وی در ادامه افزود: در دهه فجر سال جاری۱۲۷۹ پروژه عمرانی هم در استان اصفهان با صرف اعتباری بالغ بر دوهزارو ۶۰ میلیارد تومان در حوزه های مختلفی نظیرعمران شهری، کشاورزی، صنعت، ورزش، بهداشت و درمان، گردشگری و راه به بهره برداری می رسد .

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور همچنین اعلام کرد: در دهه فجر امسال با همکاری بسیج سازندگی اجرای۴۰ هزار پروژه زودبازده و کم هزینه در روستاها و شهرهای کوچک کشور آغاز شد که نیمه سال آینده به بهره برداری می رسند .

جمالی نژاد با اشاره به اینکه اجرای این پروژه ها با هدف توزیع عادلانه امکانات صورت می گیرد، اضافه کرد: این پروژه ها می توانند در شهرهای کوچک و روستاها اشتغال و سرانه های فرهنگی و ورزشی ایجاد نمایند .

ابریشمی راد شهردار کاشان هم گفت: این طرح ها به نمایندگی از ۴۰ طرح با اعتبار افزون بر ۴۰۰ میلیارد ریال در کاشان به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح و کلنگ زنی شد که از جمله شامل ۱۱ طرح ساخت بوستان است و در مجموع ۳۵ هزار مترمربع به فضای سبز شهری می افزاید .


وی سه بلوار هر یک به طول ۱.۵ کیلومتر و ۱۰۰ معبر فرعی شهری به وسعت ۲۵۰ هزار مترمربع را از دیگر طرح ها برشمرد .

جمالی نژاد در بدو ورود به کاشان با حضور در آرامستان دارالسلام گلابچی به مقام والای شهدا ادای احترام کرد .

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات