دیدار رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه با شهروندان منطقه  ۳  برگزار شد.

دیدار رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه با شهروندان منطقه  ۳  برگزار شد.

دیدار رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه با شهروندان منطقه  ۳  برگزار شد .

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه به همراه مدیر شهرداری منطقه ۳ و معاونین منطقه در راستای رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم ، با شهروندان منطقه شهرک والدین شاهد در مسجد محمد رسول الله (ص) دیدار کردند .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، همه ساله اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه به همراه مدیران شهرداری در جهت رفع مشکلات مردم و مناطق با حضور در مساجد سطح شهر ارومیه با شهروندان دیدار و از نزدیک مشکلات آنها را رصد می کنند .

دیروز نیز مدیریت شهری در مسجد محمد رسول الله (ص) حضور داشتند و در این دیدار نیز مسائلی چون جدولگذاری ، زیرسازی و آسفالت کوچه ها و خیابان ها ، پیاده رو سازی ، همکاری و همراهی مدیریت شهری با اهالی و ساکنین در رفع مشکلات مربوط به شرکت تعاونی و مساعدت برای دریافت خدمات آب و برق و گاز ، مساعدت در صدور مجوز و پروانه های ساختمانی جهت ساخت و ساز ، ایجاد فضاهای فرهنگی ، ورزشی و فضای سبز، بیکاری جوانان، ساماندهی مشاغل مزاحم و  ... از سوی شهروندان مطرح گردید .

گفتنی است که اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه هر هفته در یکی از مساجد شهر  در روزهای سه شنبه حضور خواهند داشت و از نزدیک مشکلات مردم را خواهند شنید .

همچنین لازم به ذکر است که اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه هفته بعد روز سه شنبه مورخه ۹۷/۱۱/۲۳  در مسجد امام ، واقع در خیابان ولیعصر ، روبروی بهزیستی ، خیابان ملت حضور خواهند داشت.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ارومیه

    منبع خبر

    شورای شهر ارومیه

    شورای شهر ارومیه یک شورای شهر در شهر ارومیه می باشد

      نظرات