بانک شهر به عنوان بازوی توانمند شهرداری ها نقش آفرینی می کند

بانک شهر به عنوان بازوی توانمند شهرداری ها نقش آفرینی می کند


شهردار کلانشهر شیراز با بیان اینکه بانک شهر به عنوان بازوی توانمند شهرداری ها نقش آفرینی کرده است، تصریح کرد: این بانک تاکنون در به ثمر رسیدن برخی از پروژه های کلانشهر شیراز نقش آفرینی کرده است و این همکاری همچنان تداوم دارد.
مهندس اسکندرپور به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس بانک شهر حمایت از توسعه قطار شهری در کلانشهرها را یکی دیگر از اقدامات این بانک دانست و افزود: توسعه خطوط ریلی نقشی بی بدیل در کاهش ترافیک و آلودگی هوا دارد، از این رو شهرداری شیراز نیز با افتتاح خط یک قطار شهری شیراز، احداث خط ۲ و گلنگ زنی خط ۳ درصدد توسعه خطوط حمل و نقل ریلی و ترغیب و تشویق شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومی است.
وی با بیان اینکه شهرداری ها و شهروندان به عنوان سهامداران نقطه قوت فعالیت ها و پیشرفت های بانک شهر هستند، افزود: همین موضوع موجب شده است که با وجود نوسانات اقتصادی، همچنان شاهد رشد منابع بانک شهر باشیم.
شهردار شیراز با اشاره به رشد بانک شهر در شبکه بانکی کشور گفت: این بانک با تحول در حوزه بانکداری الکترونیک، جایگاه ویژه ای را در میان بانک ها کسب کرده است.
مهندس اسکندرپور عملکرد پیشخوان های بانک شهر را موجب رضایت شهروندان دانست و اضافه کرد: شهرنت ها موجب تسهیل و تسریع دسترسی شهروندان به خدمات بانکی در ساعات مختلف شبانه روز شده اند.
شهردار شیراز با بیان اینکه بانک شهر در حوزه مسئولیت های اجتماعی و فرهنگی همراه شهروندان است، گفت: حضور این بانک در نمایشگاه کتاب استان، گامی موثر در تکریم و همراهی با اهالی فرهنگ و صنعت چاپ و نشر و همسو با رویکرد فرهنگی و اجتماعی مجموعه مدیریت شهری شیراز است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات