ساری الگوی مناسبی برای سایر شهرها

ساری الگوی مناسبی برای سایر شهرها

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، حضرت آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسم بهره برداری از اولین تونل شهری استان در ساری  طی سخنانی با گرامیداشت دهه مبارک فجر و تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفت: آرامش امروز ما مدیون جان فشانی ها و ایثارگری های رزمندگان و جانبازان و شهداست و ما وامدار این عزیزان هستیم.

اجرای پروژه های عمرانی در سایه وحدت و همدلی

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به افتتاح اولین تونل شهری استان مزین به نام شهید جانباز سید مصطفی علمدار و قدردانی از شهردار و شورای اسلامی شهر ، افزود: اجرای پروژه های عمرانی در سایه وحدت و همدلی به وجود آمده است و ساری می تواند الگوی مناسبی برای سایر شهر ها در زمینه اجرای پروزه های عمرانی باشد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رقم همه توطئه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب به ۴۰ سالگی رسید، گفت: افتتاح اولین تونل ‌شهری استان به نام یکی از شهدای جانباز شهر ساری رقم خورده است که این مسئله را مجموعه شهرداری با اعتقادات انقلابی این شهید به سرانجام رساندند.

احداث اولین تونل شهری با درایت و مدیریت شهردار ساری

حضرت آیت الله طبرسی در ادامه به پروژه های شهرداری ساری اشاره نموده و اظهار داشت:اولین تونل شهری استان در ساری در شزایط بد اقتصادی کشور بدست با کفایت مهندسین شهرداری و با درایت و مدیریت عبوری شهردار جوان احداث شده است  نشاندهنده تعامل ،همدلی ، وحدتی است که مجموعه مدیریت شهری برای رفاه حال شهروندان و با تلاش  شبانه روزی به ثمر رسانده است.

آیت الله طبرسی خاطر نشان کرد: این اقدام شهرداری ساری بیانگر این است که می توان با دست خالی و همدلی و تلاش اقدامات بزرگی برای مردم انجام داد.

وی با بیان اینکه خدمات انقلاب بعد ۴۰ سال سبب افتتاح پروژه‌های متعدد در کشور شده است، گفت مردم دوستدار محبت و مهرورزی و کار و تلاش از سوی مسئولان هستند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات