جلسه مشاور وزیر و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو با مدیران...

جلسه مدیران صنعت آب و برق استان با حضور مشاور وزیر و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو با هدف برقراری تعامل های سازنده در این صنعت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین، در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین یزدان پرست مشاور وزیر و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو با اشاره به ضرورت توجه به مدیریت مصرف بیان داشت: توجه به مدیریت مصرف درست آب بخصوص در بخش کشاورزی که مصرف کننده عمده آب کشور می باشد بسیار مهم است که با تمهیدات لازم منجمله مکانیزه و تحت فشار کردن سیستم های آبیاری در کشاورزی می توانیم شاهد صرفه جویی قابل توجه در منابع آبی باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین یزدان پرست برنامه ریزی نا مناسب، نداشتن انضباط اداری، عبرت نگرفتن از تجریه مدیران و کارشناسان قبل از خود و فراوانی عذر خواهی کردن را از مهم ترین مشکلات در یک سیستم اداری عنوان نمود که می تواند موجب ناکار آمدی آن سیستم می گردد.

مشاور وزیر و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو با اشاره به نیاز به افزایش فرهنگ سازی سازمانی و بحث انگیزشی کارکنان و خانواده صنعت آب و برق افزود: غفلت از ارزش‌های الهی، تربیت نادرست خانوادگی، بی‌خبری از پیامدهای اسراف از مهمترین دلایل نیاز به فرهنگ سازی می باشد که باید به فرزندان‌مان مصرف درست و استفاده از نعمت‌های الهی را آموزش دهیم.

وی افزود: روابط عمومی و امور فرهنگی در هر سازمانی باید مکمل یکدیگر باشند و بتوانند در کنار هم و دوشا دوش یکدیگر مشکلات پیش روی سازمان را مرتفع سازند.

مهندس پویا رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان با اشاره به کارهای جهادی وزارت نیرو در استان قزوین افزود: مدیران و کارشناسان وزارت نیرو جزء کم توقع ترین نیروها در دولت هستند که با اعتقاد کامل و در راستای رفاه حال عموم مردم جامعه در حال فعالیت و تلاش می باشند تا کوچکترین اختلالی در فرآیند تولید، انتقال و توزیع آب و برق بوجود نیاید.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین در ادامه به عملکرد ۴۰ ساله و دستاوردهای شاخص پس از پیروزی انقلاب توسط این شرکت اشاره نمود و عنوان داشت: در حال حاضر می توان به عملیات اجرایی سد نهب و سد بالاخانلو و طرح آبرسانی به شهرها و روستاهای استان قزوین از سد طالقان بعنوان مهمترین پروژه های شرکت آب منطقه ای قزوین اشاره کرد. وی افزود: از ابتدای سال آبی تاکنون میزان بارندگی در استان ۲۱۷ میلیمتر بوده که در مقایسه با میزان بارندگی در دراز مدت که ۱۴۱ میلیمتر بوده و همینطور نسبت به میزان بارندگی در سال گذشته که ۸۳ میلیمتر بوده افزایش چشمگیری داشته است و امیدواریم با افزایش بارندگی ها در فصل زمستان شاهد تغییر مثبتی در ذخایر منابع آبی دشت قزوین باشیم.

لازم به ذکر است در این جلسه مدیران عامل و مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق استان به بیان نظرات، دیدگاه ها و عملکرد شاخص خود در خلال ۴۰ ساله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره نمودند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای قزوین

منبع خبر

شركت آب منطقه‌ای قزوین

شركت آب منطقه‌ای قزوین یک سازمان دولتی می باشد

    نظرات