مدیر عامل شرکت آبفار استان مرکزی :حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن  حمایت همه جانبه از آرمان های انقلاب است

مدیر عامل شرکت آبفار استان مرکزی :حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن حمایت همه جانبه از آرمان های انقلاب است

مهندس یوسف عرفانی نسب مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی در پیامی از عموم مردم موقعیت شناس ایران اسلامی خواست تا حضور گسترده ای را در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه به نمایش بگذارند.

در این پیام آمده است : یوم‌الله ماندگار ۲۲ بهمن‌ماه روز غلبه حق بر باطل، سرآغاز برافراشته‌شدن پرچمِ عدالت اسلامی می باشد و راهپیمایی پرشور یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه ، مظهر عظمت و اقتدار ملّی است.

۲۲ بهمن روز تجلیل از مجاهدت‌های احیاگر اسلام ناب محمدی، حضرت امام خمینی رضوان‌الله تعالی علیه، فجرآفرینان و ایثارگران، تجدید میثاق با آرمان‌های عزّت‌آفرین نهضت الهی و شهیدان گلگون‌کفن این طریق انسان‌ساز و تجدید بیعت با حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی است.

هموطنان عزیز؛ همانطور که مستحضرید فشاراقتصادی که توسط دشمنان این مردم و انقلاب ، به کشور تحمیل شده است با هدف قطع حمایت وپشتیبانی مردم ازانقلاب اسلامی طرح ریزی شده است. از اینرو شایسته و به جاست با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و حمایت همه جانبه از آرمان های انقلاب ، در این مقطع حساس وسرنوشت ساز، نقشه شوم دشمنان را برهم زنیم .

لذا اینجانب ازهمه اقشار مردم متدین، فهیم و موقعیت شناس استان مرکزی دعوت می نمایم ، درعمل به وظیفه دینی و انقلابی، با هر سلیقه و گرایش سیاسی ،حضوری یکپارچه و منسجم تر از گذشته در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال داشته باشند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات