پروژه آبرسانی به روستای سوار آباد شهرستان اراک با حضور نمایندگان مجلس و فرماندار اراک  به بهره برداری رسید.

پروژه آبرسانی به روستای سوار آباد شهرستان اراک با حضور نمایندگان مجلس و فرماندار اراک به بهره برداری رسید.

همزمان با هشتمین روز ایام الله دهه فجر انقلاب پروژه آبرسانی به روستای سوار آباد شهرستان اراک ، با حضور فرماندار ، نمایندگان مجلس این شهرستان ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان و جمعی از مردم و مسولین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفار استان مرکزی ، عرفانی نسب مدیرعامل این شرکت با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال در شهرستان اراک ، پروژه های آبرسانی به ۳ روستای سوار آباد ، چشمه پهن و کلاغ نشین به بهره برداری میرسد گفت : در این پروژه ها علاوه بر نصب ۳ باب ایستگاه  پمپاژ و ۴۰ متر فنس پیرامون ، مجموعا بیش از ۱۱ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب اجرا شده است .

وی اجرای ۵۳۰ متر خطوط انتقال و نصب ۱۹۵ فقره انشعاب جدید از دیگر اقدامات انجام شده در این ۳ پروژه دانست و گفت : این اقدامات مجموعا هزینه ای بالغ بر ۸۸۰۰ میلیون ریال در پی داشت و ۲۰۰۰ نفر از مزایای این پروژه ها بهره مند شدند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی با اشاره به اینکه درجشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ، ۳۰ پروژه آبرسانی به روستای استان به بهره برداری میرسد گفت : این پروژه ها در روستاهای ۹ شهرستان استان به بهره برداری میرسد و مجموعا جمعیتی بالغ بر ۱۲۸۰۰ نفر از مزایای آن بهره مند میشوند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات