افتتاح مجتمع آبرسانی میان رستاق علی آباد کتول

افتتاح مجتمع آبرسانی میان رستاق علی آباد کتول

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA با حضور فرمانده سپاه  نینوای استان انجام شد:

افتتاح مجتمع آبرسانی میان رستاق علی آباد کتول

در هفتمین روز از دهه فجر طرح آبرسانی میان رستاق با حضور فرمانده سپاه نینوای استان ، فرماندار شهرستان علی آباد کتول و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان طرح آبرسانی میان رستاق یکی از پروژه های قابل افتتاح بود که در این روز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی بهره برداری شد.

در این مراسم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان با بیان اینکه بهره برداری از این طرح آبرسانی ۱۲۸۰۰میلیون ریال هزینه داشتهُ افزود: با افتتاح این طرح ۱۴۴ نفر  از آب شرب پایدارُ سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.

بهزاد هرمزی ضمن اعلام این مطلب که مبلغ ۳۰۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی به پروژه آبرسانی میان رستاق اختصاص داده شدهُ اضافه کرد: از بخش اعتبارات استانی هم ۹۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی اجرای خط انتقال آب به طول ۸.۵ کیلومترُ احداث یک باب مخزن به حجم ۱۰۰ مترمکعب و بهسازی یک دهنه چشمه به عنوان حجم عملیات این پروژه آبرسانی اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان ضمن اشاره به افتتاح و کلنگ زنی ۱۴ طرح آبرسانی، افزود: این پروژه ها بالغ بر ۱۰۷ میلیارد ریال هزینه داشته و خواهد داشت.

به گفته مدیر امور آب و فاضلاب روستایی علی آباد، با اجرای این طرح های آبرسانی ۸۶۸۵ خانواربا جمعیتی معادل ۳۱۱۴۴ نفر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی و پایدار بهره مند می شوند.

وی تعداد روستاهای این شهرستان را ۵۲ روستا اعلام کرد و گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی آزادشهر ۱۲ هزار و ۴۵۵ خانوار با جمعیت ۴۱هزار و ۹۱۵ نفر را تحت پوشش دارد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات