بخش توزیع برق به لحاظ خلاقیت، هماهنگی و هوش اجتماعی دارای جایگاه ارزشمندی است

بخش توزیع برق به لحاظ خلاقیت، هماهنگی و هوش اجتماعی دارای جایگاه ارزشمندی است

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر:

بخش توزیع برق به لحاظ خلاقیت، هماهنگی و هوش اجتماعی دارای جایگاه ارزشمندی است

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در نشست مدیران ارشد شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: بخش توزیع برق، از لحاظ خلاقیت، هماهنگی ، همدلی ، پای کار بودن، ارتباط با رسانه ها و هوش اجتماعی که پیداکرده اند، دارای جایگاه والا و ارزشمندی هستند.

"محمودرضا حقی فام" با اشاره به این که بار صنعت برق به عهده شرکت های توزیع است افزود: تقویت صنعت توزیع برق در راستای استمرار ارائه خدمات به هنگام به متقاضیان و مشترکان و درراستای اهداف وزارت نیرو ، در دستور کار صنعت برق می باشد.

وی از تلاش و زحمات ارزشمند کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در زمینه گذر از پیک بار تابستان سال جاری قدردانی کرد و اظهارداشت: صنعت برق به ایده های جدید به خصوص در حوزه های بهره برداری و اطلاع رسانی ، اهتمام خاصی دارد وچنانچه پیشنهادهایی در حوزه ماموریت این صنعت ارائه شود، می توانیم به عنوان ماموریت های ویژه برروی آن متمرکز شده و اجرایی نمائیم.

معاون شرکت توانیر با تاکید بر این که برای هر شرکت توزیع برق، یک "ماموریت ویژه" ترسیم گردیده و موضوع بسیار مهمی است تصریح کرد: پیش بینی این ماموریت ها یک جنب وجوش خاصی راایجاد کرده و این ماموریت ملّی، به مثابه شبکه ای است که همه درحال کار هستند و به محض این که به نتیجه برسد، جلسه عمومی در توانیر برای ارائه گزارش اتمام آن تشکیل شده و هر شرکتی که این طرح ملی را به اتمام برساند، می تواند متقاضی طرح بعدی باشد.

"حقی فام" باعنوان این که پیش بینی مولّدهای اضطراری برای مراکز مهم، حساس و ادارات ، یکی از مهم ترین رویکردهای پدافند غیرعامل به شمار می رود بیان داشت: در این زمینه شرکت های توزیع برق با هماهنگی استانداری ها، پیگیری های مجدّانه نموده تا دستگاه هائی که فاقد این سیستم می باشند، نسبت به تهیه و استقرار آن اقدام شایسته به عمل آورند.

در ابتدای این نشست مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان طی گزارشی تصریح کرد: قریب ۷۰ درصد انرژی استان  در بخش تولید شامل صنعت و کشاورزی مصرف می شود که حدود ۲۱.۱۶درصد، بیشتر از میزان مصرف این بخش در کشور می باشد.

سیدمحمد موسوی زاده اظهارداشت: باتلاش های ارزنده همکاران این شرکت، خوشبختانه در حوزه شاخص های بهره برداری اعم از کاهش تلفات و ضریب اطمینان خطوط برق رسانی ، وضعیت بسیار مناسبی داریم و درصدد هستیم تا درصد تلفات شبکه ها به کمترین میزان ممکن تقلیل یافته و پایداری شبکه ها نیزحفظ گردد.

وی افزود: باجلب مش ارکت بخش خصوصی ، درتولید پراکنده و انرژی های تجدیدپذیر موفقیت های خوبی حاصل شده و ۴۰ گیگاوات ساعت انرژی تولید داشته ایم.

وی با اشاره به این که مدیریتخلق منابع به عنوان ماموریت ویژه این شرکت است که از سوی شرکت توانیر ابلاغ گردیده یادآور شد: خلق منبع مستلزم تغییر نگرش می باشد و ارتقای بهره وری که منجربه کاهش قیمت تمام شده می گردد، خلق منبع محسوب می شود که می باید هم فرآیند گرایی و هم نتیجه گرایی درآن لحاظ شود.

رئیس هیات مدیره این شرکت ، اهم اقدامات فرهنگی وفنی جهت عبور از پیک بار سال۹۸ و همچنین برنامه های در دست اقدام برای اوج بار سال آینده را تشریح نمود و خاطرنشان کرد: مدیریت افکار عمومی از اهمیت بالایی برخوردار است و مشارکت عموم مردم و بخش های خصوصی و دستگاه های اجرایی، در گذر از پیک بار نقش عمده ای ایفا می کنند.

گفتنی است: در این نشست "مصطفی کرمی" مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های برق این شرکت، در خصوص ارتقای سیستم تماس سامانه اطلاع رسانی شامل؛ تصمیم گیری در مورد نحوه پاسخگویی به مشترکان بر اساس تعداد افراد در صف و پیش شماره ثابت و همچنین اطلاع رسانی خاموشی های با برنامه براساس اطلاعات ثبت شده در نرم افزار ثبت خاموشی و پیمایش شبکه سیستم اطلاعات جغرافیایی " GIS "موارد لازم را تشریح کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات