افتتاح کانون بسیج مهندسین عمران و معماری در اردبیل

افتتاح کانون بسیج مهندسین عمران و معماری در اردبیل


همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کانون بسیج مهندسین عمران و معماری در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل، مهندس فرید صالحی عالی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهدا جان خویش را برای اعتلای نظام و اسلام فدا کردند گفت: ما نیز وظیفه داریم فرهنگ ایثار را سرلوحه کار خود قرار دهیم و در راستای اعتلای نام ایران همت کنیم.
ریئس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با بیان اینکه انقلاب اسلامی را باید سرآغاز تحولات بزرگ و بنیادین در ایران و منطقه دانست گفت: خوشبختانه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب، اقدامات قابل توجهی در صنعت ساخت و ساز انجام شده که لازم است تلاش ها و فعالیت ها مضاعف شده تا روند عمرانی و آبادانی سرعت بیشتری به خود بگیرد.
صالحی عالی همچنین با اشاره به نزدیک شدن به سالروز شهادت شهید جاوید الاثر مدافع حرم مهندس علی آقایی،کانون بسیج مهندسین عمران و معماری به نام این شهید بزرگوار در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان را افتتاح کرد و  افزود: پاسداشت خون شهدا وظیفه و رسالتی بر دوش همگان است و باید راه و منش شهدا، الگوی همگان باشد.
وی با بیان اینکه شهدا جان خویش را برای اعتلای نظام و اسلام فدا کردند افزود: ما نیز وظیفه داریم فرهنگ ایثار را سرلوحه کار خود قرار دهیم و در راستای اعتلای نام ایران همت کنیم.
گفتنی است؛ در این مراسم، کانون بسیج مهندسین عمران و معماری با نام شهید مهندس علی آقایی با حضور خانواده این شهید، مسئولان بسیج مهندسین استان و سرهنگ شکور عبدی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افتتاح و شرکت کنندگان در پایان این مراسم در آرامستان غریبان مزار شهدای ایران اسلامی و مدافعان حرم را غبارروبی کردند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات