دعوت رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور ازعموم ملت ایران برای شرکت در راهپیمائی یوم الله ۲۲ بهمن

دعوت رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور ازعموم ملت ایران برای شرکت در راهپیمائی یوم الله ۲۲ بهمن

دکتر مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور با صدور پیامی از عموم ملت ایران برای شرکت پرشور در راهپیمائی یوم الله ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ملت ایران دعوت به عمل آورد تا با مشارکت گسترده خود در این راهپیمائی دشمن شکن بار دیگر اقتدار، عظمت و یکپارچگی ایران اسلامی را به جهانیان ثابت کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، متن پیام دکتر جمالی نژاد به این شرح است :

" بار دیگر دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی فرا رسید و خاطره شور آفرین پیروزی انقلاب اسلامی شکوهمند ایران تحت رهبری خردمندانه بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و فداکاری ها و ایثارگری های شهیدان والا مقام انقلاب تجدید شد.

۲۲ بهمن در تاریخ ملت حماسه ساز ایران روزی فراموش ناشدنی است که پیوسته گواه قدرت ایمان، آزادیخواهی و اطاعت از رهبری مردم سرافراز ایران است. در یوم الله ۲۲ بهمن، عجز قدرتهای بزرگ مستکبر در برابر اراده و اتحاد ملتها آشکار شد و فروغ امید و گرمی حیات به کالبد مسلمانان، مستضعفان، ستم دیدگان و انسانهای بیدار، آگاه و آزادیخواه دمیده و به همگان ثابت شد که قدرت ایمان و اراده همواره در برابر قدرتهای ظاهری و ابزار های جنگی پیروز است.

چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را امسال در شرایطی برگزار می کنیم که ایران اسلامی مقتدرتر از گذشته، جایگاه ویژه ای در عرصه های سیاسی،اجتماعی،اقتصادی، فرهنگی و علمی در دنیا پیدا نموده و به یاری خداوند متعال، انقلاب اسلامی ایران هر سال پویاتر از گذشته به جلو پیش می‌رود.

اینک در چهلمین سالروز آن روز های پرحماسه؛ ملت غیور ایران بار دیگر پیمان خویش را با امام عظیم الشان خود حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان فجر آفرین تجدید و با حضور گسترده در راهپیمائی۲۲ بهمن، فریاد رسای خود را در پایداری و وفاداری به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبری معظم آن، حضرت آیت ا... خامنه ای مدظله العالی، به گوش جهانیان می رسانند و وحدت و همبستگی ملی خود را بار دیگر برای پاسداشت دستاوردهای انقلاب به جهانیان نشان می دهند و حماسه ای بزرگتر خلق می کنند.

اینجانب ضمن گرامی داشت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از عموم مردم شریف ایران می‌خواهم در روز دوشنبه ۲۲ بهمن همچون سالهای گذشته با مشارکت گسترده خود در راهپیمائی دشمن شکن این روز بزرگ بار دیگر اقتدار، عظمت و یکپارچگی ایران اسلامی را به جهانیان ثابت کنند و بار دیگر از آرمان ها و ارزش های انقلاب، امام راحل و شهدا دفاع و با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت نمایند "

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات