دیدار جمالی نژاد با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان/ قدردانی آیت الله نمازی از فعالیتهای وزارت کشور

دیدار جمالی نژاد با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان/ قدردانی آیت الله نمازی از فعالیتهای وزارت کشور

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در دیدار با معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور ضمن قدردانی از وزارت کشور، فعالیتهای این وزارتخانه را شایسته سپاسگزاری برشمرد و از توجهات وزیر کشور قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای  کشور، آیت الله نمازی همچنین اظهار کرد: این شرایط اقتصادی که در کشور پدید آمده است، فرصت بهتری را برای خدمتگذاری به وجود آورده است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، اخلاص و سعه صدر را دو اصل مهم مدیریت ذکر نمود و ضمن قدردانی از تلاش‌های شهرداری کاشان خاطر نشان کرد: سعی مدیریت شهری در توسعه و پیشرفت آبادانی شهر کاشان، شایسته قدردانی است.

مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور هم در این دیدار گفت: طی دهه مبارک فجر امسال ۲۲ هزار و ۳۳۵ پروژه عمرانی در کشور افتتاح شده که با توجه به شرایط اقتصادی خاص کشور افزایش چشمگیری نسبت به سال قبل داشته است.

وی گفت: این پروژه‌ها تقریباً تمام استان‌ها را شامل می‌شود و علی رغم فضاسازی‌ها و تبلیغات دشمنان، شاهد بهمن متفاوتی از لحاظ بهره برداری از پروژه‌های عمرانی هستیم.

جمالی نژاد همچنین با بیان اینکه در حال همکاری با دستگاه ها و نهادهای مرتبط برای تبیین الگوهای ایرانی و اسلامی در حوزه مدیریت شهری و روستایی، معماری و شهرسازی هستیم، اظهار کرد: در شورای عالی انقلاب فرهنگی حایگاه ویژه ای برای معماری اسلامی، ایرانی دیده شده است.

وی همچنین عنوان نمود: در بخش بازآفرینی در کاشان، احیای معماری اسلامی، ایرانی را بطور جدی پی گیری می کنیم.

تصاویر مرتبط

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات