اقدامات شهرداری تبریز در فضاسازی دهه فجر امسال قابل توجه و شایسته بود/ افزایش ۳۰ درصدی شرکت کنندگان  ...

اقدامات شهرداری تبریز در فضاسازی دهه فجر امسال قابل توجه و شایسته بود/ افزایش ۳۰ درصدی شرکت کنندگان ...

حجت الاسلام حسین تقی زاده در گفتگو با شهریار در خصوص فضاسازی دهه فجر در سطح تبریز اظهار داشت: فضاسازی تبریز در دهه فجر با توجه به جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی با نوآوری هایی همراه بود و متفاوت از سال های گذشته انجام شد.

وی سپس با اشاره به اینکه تمامی نهادها و ادارات به خصوص شهرداری تبریز عملکرد قابل توجهی در این ایام داشتند، گفت: المان ها و بیلبوردهای متعددی در نقاط مختلف شهر تبریز نصب شده بود و امروز نیز باحضور پرشور و باشکوه مردم این زیبایی های دهه فجر در تبریز دوچندان شد.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان اینکه این فضاسازی ها حال و هوای آن دوران را برای شهروندان تداعی کرد، گفت: تزئین و فضاسازی تبریز امسال با شکوه خاصی انجام شد و این اقدامات قابل تقدیر بود.

وی سپس به حضور مردم استان و تبریز در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: امسال شاهد افزایش ۳۰ درصدی شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن بودیم که مشت محکمی بر دهان مستکبران و زورگویان جهان است چراکه نقشه های شوم آنها بازهم شکست خورد.

رئیس ستاد اجرایی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی ادامه داد: دشمنان با استفاده از حربه های مختلف اقتصادی و سیاسی و با استفاده از ابزار رسانه درصدد ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی بودند ولی شکست سنگینی را متحمل شدند.

وی با اشاره به اینکه مردم علی رغم وجود مشکلات و گرانی برای حمایت از انقلاب اسلامی به میدان آمدند، گفت: اقشار مختلف مردم فهیم و قدرشناس استان در حماسه ۲۲ بهمن امسال سنگ تمام گذاشتند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات