گلزار شهدای بروجن با حضور مردم قدرشناس این شهر و جمعی از مسئولان غبارروبی و عطر افشانی شد

گلزار شهدای بروجن با حضور مردم قدرشناس این شهر و جمعی از مسئولان غبارروبی و عطر افشانی شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بروجن: مراسم عطرافشانی وگلباران گلزارشهدا با حضورمعاون شهردار,شورای اسلامی شهر بروجن , مردم قدرشناس، ولایت مدار و شهید پروربروجن ، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان و جمعی از مسئولان شهرستان در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن در گلزار شهدای بروجن  برگزار شد در ابتدا متن پیام حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی توسط مجری قرائت شد.
متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به این شرح است :
بسمه‌تعالی
سلام و درود بر ارواح طیبه شهدا
تکریم و پاسداشت مقام شهیدان در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، تلاشی مقدس است در زنده نگاه داشتن یاد بزرگ‌مردان و شیرزنانی که نامشان بر تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره می‌درخشد.
شهیدان والامقام با روحیه رشادت طلبی خویش نقش اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و ضامن بقای نظام و کشور در برابر توطئه‌های دشمنان در دوران دفاع مقدس و پس‌ازآن بودند و به این ترتیب پرچم آزادی و استقلال ایران اسلامی را برافراشتند.چنانکه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فرمودند: هر روز که بر نظام جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد و افق‌های تازه آشکار می‌گردد و فراز و نشیب‌های این راه پرافتخار نمایان‌تر می‌شود، ارزش جانبازی شهیدان جلوهٔ بیشتر می‌یابد. آنان با خون خود بنیان این سازهٔ عظیم و پرشکوه را مستحکم کردند.
برگزاری مراسم سراسری میهمانی لاله‌ها و گلباران و عطرافشانی مزار مطهر شهدا، در دهه مبارک فجر نمادی از تجدید میثاق قلبی است با آنان که گنجینه‌های عظیمی هستند که با جان‌فشانی و ازخودگذشتگی برای کشور بالندگی، اقتدار و غرور آفریدند.ازاین‌رو ضمن بزرگداشت مقام والای تمامی شهدا و ایثارگران، با گلباران و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا که نمادی ملموس از فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت است، ذره‌ای از دِین خود را به شهدا و خانواده‌های معظم ایشان ادا می‌کنیم و مقام شامخ تمامی خانواده‌های صبور و مومن شهدا و ایثارگران معظم را ارج می‌نهیم .








لینک اصل خبر در سایت شهرداری بروجن

    منبع خبر

    شهرداری بروجن

    شهرداری بروجن

    شهرداری بروجن یک شهرداری در شهر بروجن می باشد

      نظرات