پروژه‌های عمرانی شهرداری شیراز موجب افتخار است

پروژه‌های عمرانی شهرداری شیراز موجب افتخار است


نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در آیین افتتاح ایستگاه خط یک قطارشهری میدان امام حسین (ع) گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری شیراز با بهره‌گیری از توان و تخصص نیروهای بومی موجب بالندگی و افتخار است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، آیت الله لطف الله دژکام، با اشاره به اجرای ایستگاه خط یک قطارشهری میدان امام حسین (ع) توسط مهندسان، مشاوران و کارگران بومی خاطرنشان کرد: احداث این پروژه در مرکز شیراز کار بزرگی بود که متخصصان توانمند ایرانی انجام داده‌اند.
امام جمعه شیراز ضمن یادآوری بازدیدی که طی روزهای گذشته از روند اجرای این پروژه داشت، خطاب به معاون اول رییس جمهور افزود: در زمان بازدید اولین نکته ای که از شهردار سئوال کردم، سرنوشت ساعت گل با وجود ۳۰ هزار متر مربع عملیات اجرای قطار شهری در زیر زمین بود، که خوشبختانه ساعت گل همچنان در جایگاه قبلی به کار خود ادامه می دهد.
نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: موضوع دیگری که در بازدید متوجه آن بودم، این بود که آیا کار را ایرانی‌ها انجام می‌دهند یا دیگری که خوشبختانه این پروژه توسط بچه‌های ایران اجرا شده است و ما به بالندگی ایران اسلامی افتخار می‌کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان فارس تاکید کرد: ایران به عنوان الگوی یک نظام اسلامی باید هرچه بهتر و بیشتر در دنیا بدرخشد.
همچنین در این آیین، عنایت الله رحیمی استاندار فارس  با اشاره به تحولات و دستاوردهای صورت گرفته پس از انقلاب اسلامی در این استان گفت: تحولات و دستاوردهای حاصل شده در استان فارس خدمات ملموسی است که نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم تقدیم کرده است. این استان بعد از انقلاب اسلامی، شکوفا شده و در زمینه زیرساخت‌های مختلف نظیر راه، راه‌آهن، فرودگاه، کشاورزی، علمی، پزشکی، صنعت و ... به رشدی قابل توجه دست یافته و همچنان در این مسیر حرکت را ادمه می‌دهد.
استاندار فارس با بیان اینکه قبل از انقلاب هیچ حمل و نقل ریلی درون شهری در فارس نداشته‌ایم، وجود متروی مجهز در شیراز به طول ۲۴.۵ کیلومتر در خط یک را مصداق یک دستاورد بزرگ طی چهل سال گذشته در این کلانشهر ذکر و خاطرنشان کرد: شش خط دیگر مترو نیز در دستور کار قرار دارد که هم‌اکنون خط ۲ آن در دست اجراست.
مهندس رحیمی ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خواستار تسریع در روند اجرایی پروژه بزرگراه شیراز-اصفهان، شیراز-بوشهر، اجرایی شدن پروژه راه آهن شیراز-بوشهر، اقلید- یزد و شیراز-گل‌گهر، تکمیل سدهای در دست احداث و ابلاغ مرحله دوم تسهیلات اشتغال فراگیر توسط معاون اول رئیس جمهور شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات