نایب رییس شورای اسلامی شهر شیراز: بازگشایی مسیرهای دسترسی به بهشت احمدی ضروری است

نایب رییس شورای اسلامی شهر شیراز: بازگشایی مسیرهای دسترسی به بهشت احمدی ضروری است

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، مهندس «ابراهیم صبوری» در مراسم افتتاح ایستگاه ۲۱ آتش نشانی شهرک سعدی شیراز، احداث این ایستگاه را ضروری ارزیابی کرد و گفت: با توجه به قرار گیری این ایستگاه در ابتدای محور شیراز _ خرامه شاهد امداد رسانی هر چه سریعتر به تصادفات جاده‌ای و حفظ هر چه بیشتر جان شهروندان خواهیم بود .

وی ادامه داد: شهرک سعدی با جمعیت ۱۰۰ هزار نفری، یکی از مناطق پر تراکم شهر است که فاقد ایستگاه اتش نشانی بود و امداد رسانی به این شهرک با دشواری انجام می‌شد .

نایب رییس شورای شهر شیراز افزود: وجود این ایستگاه در مسیر شهر خرامه و آرامستان احمدی باعث امدادرسانی سریع به حوادث ترافیکی و آتش سوزی‌های احتمالی خواهد شد .

وی با بیان اینکه با افتتاح ایستگاه ۲۱ اتش نشانی شیراز، امداد رسانی به کمتر از ۳ دقیقه خواهد رسید، افزود: پیش از این شاهد حوادث فجیع رانندگی در این مسیر بودیم که انشالله با افتتاح این ایستگاه بسیاری از حوادث کنترل و کاسته خواهد شد .

صبوری با اشاره به لزوم تسهیل دسترسی شهروندان به آرامستان بهشت احمدی خواستار بازگشایی محور دروازه قرآن _ سعدی و بهبود وضعیت تونل سعدی شد و گفت: بهشت احمدی تا چند ماه اینده باید رسما افتتاح شود و با این مسیر دسترسی شهروندان دچار مشکل خواهند شد .

صبوری افزود: مسیر تونل سعدی نیازمند تزریق چند میلیارد تومان اعتبار برای تملک مسیر است که امیدواریم در اولویت کار شهرداری شیراز قرار گیرد .

وی ادامه داد: از استاندار فارس و مدیرکل راه وشهرسازی هم میخوایم مسیر دروازه قران به سعدی را که عملیات اجرایی ان در حال اتمام است، هرچه سریعتر بازگشایی کنند تا میزان سوانح رانندگی کاهش یابد .

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات