فاز ۴ شبکه آبرسانی ارگ شهرستان جوین به بهره برداری رسید

فاز ۴ شبکه آبرسانی ارگ شهرستان جوین به بهره برداری رسید

همزمان با گرامیداشت ایام ا… دهه مبارک فجر و با حضور نماینده مردم در مجلس، معاون استاندار، فرماندار و امام جمعه جوین فاز ۴ شبکه آبرسانی ارگ این شهرستان مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، فاز ۴ پروژه آبرسانی شهید رحمت الله ارگی توسط مهندس سبحانی فر نماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای و خوشاب در مجلس شورای اسلامی افتتاح گردید.

معاون بهره برداری آبفار خراسان رضوی با ارائه گزارشی از وضعیت آبرسانی روستاهای شهرستان جوین گفت: در حال حاضر ۴۵ روستا با بیش از ۳۹ هزار نفر در قالب بالغ بر ۱۶ هزار مشترک از خدمات این امور بهره‌مند هستند که ۹۸.۷درصد از جمعیت روستایی شهرستان تحت پوشش خدمات آبرسانی این امور قرار دارد و شاخص برخورداری شهرستان ۷۷.۹ درصد می باشد.

محمد سهرابی بیان کرد: کل اعتبارات هزینه شده در طی دولت یازدهم و دوازدهم  مبلغ ۸۴ میلیارد ریال در سطح کل شهرستان بوده است که در فاز ۱، ۲ و ۳ پروژه آبرسانی ارگ ۱۲۲۰۰ میلیون ریال و فاز ۴ پروژه آبرسانی مذکور ۱۱۱۰۰ میلیون ریال هزینه شده که کل اعتبارات این پروژه حدود ۲۳۳۰۰ میلیون ریال می باشد.

امام جمعه شهرستان جوین نیز با تاکید بر اینکه سرانه هزینه های انجام شده به ازای هر اشتراک در روستاها مبلغ ۱۱۵ میلیون ریال  می باشد، از روستاییان تقاضای صرفه جویی در مصرف آب و رعایت الگوی مصرف را نمود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات