شرکت توزیع برق استان لرستان تندیس طلایی کسب کرد.

شرکت توزیع برق استان لرستان تندیس طلایی کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق استان لرستان: لوح و تندیس طلایی دستگاه برتر استان در زمینه ارزیابی ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان در ارزیابی سال ۹۶ دستگاههای اجرایی استان به برق استان اهداء و برگ زرینی دیگر بر افتخارات شرکت افزوده شد.

این گزارش حاکیست فریدون خودنیا مدیرعامل شرکت طی نامه ای لوح افتخارآمیز موفقیت بزرگ به دست آمده را به دفتر روابط عمومی ارسال و این افتخار حاصله را مرهون تلاشهای سخت کوشانه پرسنل شرکت در سطح استان دانست و گفت: طبیعتا هر سازمانی برای ماندن در کورس رقابت و ادامه حیات نیاز به جلب حداکثری رضایت مشتریان خود دارد.

مدیرعامل برق لرستان گفت: ما برای افزایش رضایت مندی، اقدامات موثر و ارزشمندی  از جمله الکترونیکی کردن فعالیت های  خدمات رسانی انجام داده و با توجه به رسالت کاری خود(خدمات رسانی) همواره سعی در تسهیل خدمات دهی و آسان نمودن دسترسی مشترکین و مخاطبین به کلیه خدمات پس از فروش را داشته ایم.

مهندس خودنیا افزود: نگاه اصلی سازمان ما به حمایت از حقوق مصرف کنندگان بود و با تامین حقوق این مخاطب شرایط را برای ارائه نمودن بهترین خدمات مهیا نموده ایم.

وی همچنین ادامه داد: ما در زمینه حمایت از حقوق مصرف کنندگان فرهنگ سازی های فراوانی انجام داده و بر این باوریم که آگاهی بخشی مشترکین جزء جدایی ناپذیر انواع فعالیت های مختلف شرکت توزیع است.

در ادامه مراد سلیمانی معاونت منابع انسانی شرکت ضمن تبریک این موفقیت بزرگ گفت:  مراسم اهدای لوح با حضور دکتر تابش معاونت محترم وزیر و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان ،معاونین استاندار و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

معاونت منابع انسانی شاخص های کسب این موفقیت را یادآور شد و ابرازداشت: یکی از خدماتی که دولت محترم می بایست در برنامه کاری خود قرار دهد رعایت حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان است که تمامی اهداف دولت و دستگاههای اجرایی را تحت الشعاع قرار می دهد.

سلیمانی گفت: با تعیین شاخص ها و عمل به آنها قطعا حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان رعایت و اهداف دولت نیز محقق خواهد شد.

وی اظهار داشت: ارزیابی ماده ۶ قانون حمایت از مصرف کنندگان  مربوط به سال ۹۶  بوده که پس ازبررسی ها و داوری کمیته ارزیابی، شرکت توزیع برق استان لرستان موفق به دریافت لوح تبریک و تندیس طلایی در بین کلیه دستگاههای اجرایی استان گردید.

معاونت منابع انسانی با اشاره به این مطلب که شرکت توزیع برق یک دستگاه خدمات رسان است ابراز داشت: مشتری مداری را در راس امور قرار داده و با قرار دادن اطلاعات  فرآیند انجام مراحل کار و خدمت در معرض دید عموم برای کلیه مراجعین بعنوان اولین و اساسی ترین وظیفه خوشبختانه یکی از دستگاههای پیشرو بوده و بر همین اساس مقام اول و تندیس طلایی را کسب کرده است.

در پایان دفتر روابط عمومی کسب ابن موفقیت بزرگ را به مدیرعامل و کلیه کارکنان شرکت در سطح استان تبریک عرض می نماید.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان یک شرکت در شهر خرم آباد می باشد

      نظرات