کسب مقام سوم مسابقات وزارت نیرو توسط بانوان برق منطقه ای خوزستان

کسب مقام سوم مسابقات وزارت نیرو توسط بانوان برق منطقه ای خوزستان

تیم دو و میدانی بانوان شرکت برق منطقه ای خوزستان در مسابقات سراسری وزارت نیرو مقام سوم را کسب کرد و تیم های بسکتبال و والیبال این شرکت نیز در مسابقات دهه فجر سازمان آب و برق خوزستان به مقام سوم رسیدند.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان، مسابقات دو و میدانی با حضور ۲۶ تیم در شهر شیراز برگزار و تیم برق منطقه ای خوزستان با هفت بازیکن و سرپرستی ملوک السادات احمدی در این مسابقات شرکت کرد.
در این بازی ها مریم موسیوند مقام اول دو سرعت، سارا درخشنده مقام سوم سرعت و مقام سوم استقامت، نسرین ناصری زاده مقام اول استقامت، مقام دوم سرعت و مقام سوم آمادگی جسمانی و فاطمه علاقمند مقام دوم استقامت را در بخش انفرادی کسب کردند.
در پایان نیز در مجموع مدال های کسب شده تیم صنعت آب و برق فارس و آب و برق آذربایجان مقام های اول و دوم و تیم برق منطقه ای خوزستان مقام سوم را کسب کردند.
همچنین در مسابقات بسکتبال و والیبال سازمان آب و برق خوزستان که به مناسبت دهه فجر برگزار شد تیم های شرکت برق منطقه ای خوزستان مقام سوم را کسب کردند.
در مسابقات بسکتبال تیم برق منطقه ای خوزستان متشکل از عباس رضوان، مهدی دادفر، محمد رحیم رحیمی و رضا جعفری پس از تیم های سازمان آب و برق خوزستان و شرکت آب جنوبشرق به مقام سوم دست یافت.
در مسابقات والیبال نیز تیم این شرکت با حضور احمد رضا بخشی، مصطفی خواجوی، علی اصغر خدامراد منگری، ایمان درود، امیر مهرابی، عباس رضوان، مهدی زیبایی فر، محمدعلی شاهزاده، مهدی دادفر، محمد لک، سعید احمدی، غلامرضا پور طالب و مسعود گلاب (مربی) پس از تیم های سازمان آب و برق و شرکت سد شهید عباسپور مقام سوم را کسب کرد.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

منبع خبر

شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان یک شرکت در شهر زاهدان می باشد

    نظرات