خانواده های زندانیان در معرض آسیب های اجتماعی هستند/ ضرورت کمک خیرین برای آزادی زندانیان

خانواده های زندانیان در معرض آسیب های اجتماعی هستند/ ضرورت کمک خیرین برای آزادی زندانیان

شهردار ارومیه گفت: خانواده های زندانیان در معرض آسیب های اجتماعی هستند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور شهردار ارومیه در مراسم جشن انقلاب  با حضور خانواده های زندانیان به سخنرانی پرداخت.

وی در این مراسم اظهار کرد: شاکر خداوند هستم که توفیق داد در جمع خانواده های گرامی زندانیان در جشن چهل سالگی انقلاب باشم و از نزدیک با مشکلاتشان آشنا شوم.

شهردار ارومیه با بیان اینکه هرکسی خواسته و یا ناخواسته به زندان افتاده امیدوارم به زودی و با اعلام عفو زندانیان از گرفتاری رها شود و یا مشکلاتشان حل شده و از زندان رهایی یابند.

وی عفو و مرخصی را یکی از راهکارهای مناسب در مدیریت زندانها و جمعیت کیفری کشور دانست و افزود: همه ما مشکل داریم و با توکل بر خدا و حمایت های مردمی ان شاء الله بخشی از مسائل زندانیانی که مشکلات مالی دارند حل شود.

حضرت پور ادامه داد: از خیرین انتظار داریم که به زندانیان نیازمند کمک کنند و مطمئن نیز هستیم که خیرین همیشه پشتیبان امور خیریه بوده و در این مورد نیز مثل همیشه پیشقدم می شوند.

وی یادآور شد:  بخشی از خانواده هایی که سرپرستشان در زندان است خودشان در معرض انواع آسیب هستند که باید به فکر چاره بود.

شهردار ارومیه با بیان اینکه بین مردم و زندانیان ارتباط است و جامعه متاثر از این ارتباط است، تصریح کرد: شهرداری ارومیه تمام تلاشش را می کند تا در توان و در حیطه وظایف خویش مشکلات خانواده های زندانیان را در نظر گرفته و برای آنها برنامه ریزی کند.

وی ادامه داد: باید همه ادارات و دستگاهها کاری کنیم تا سرپرستان خانواده های زندانیان از قبل معیشت خانواده هایشان نگران نباشند و باید در کنار آنها باشیم، چرا که بی توجهی معضلات و آسیبهای اجتماعی بعدی را در پی خواهد داشت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات