آذرافروز: خیابان کمکی ارتش در ۲ فاز اجرایی می شود

آذرافروز: خیابان کمکی ارتش در ۲ فاز اجرایی می شود

ارشد نظامی آجا در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: طرح خیابان کمکی از بلوار شهدای صفه تا بلوار جانبازان در دو فاز اجرایی می‌شود.

محسن آذرافروز ظهر امروز (چهارشنبه) در مراسم کلنگ زنی احداث خیابان کمکی ارتش از بلوار شهدای صفه و بلوار جانبازان که در قالب برنامه "اصفهان در مسیر امید" برگزار شد، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی در منطقه دارای پتانسیل‌های خوبی برای توسعه عمرانی است و می‌تواند تعاملات بسیار خوبی با ارگان‌ها به ویژه شهرداری در این زمینه داشته باشد.

وی ادامه داد: در مناطق مختلف از جمله منطقه پنج، شش و بخشی از منطقه ۱۳ تعاملات خوبی با شهرداری آغاز کرده‌ایم تا شهر از نظر مسائل عمرانی توسعه پیدا کند، در این راستا نقش و طرح پروژه خیابان کمکی ارتش تایید و امروز عملیات این پروژه به صورت رسمی آغاز می‌شود.

ارشد نظامی آجا در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ارتش پتانسیل خوبی در زمینه مهندسی، نیروی انسانی و تجهیزات دارد و پیمانکار مناسبی برای شهرداری بوده تا کار اجرایی طرح‌ها را به اتمام برساند.

آذرافروز خاطرنشان کرد: طرح این خیابان از بلوار شهدای صفه تا بلوار جانبازان در دو فاز تعریف شده که فاز اول تا خیابان بهداری لشکر پیش بینی شده و فاز دوم آن باید با همکاری شهرداری نسبت به جابه جایی تاسیسات نظامی انجام گیرد.

وی تاکید کرد: با جانمایی‌های تاسیسات نظامی به منظور صیانت از ارتش، از بار ترافیکی این ناحیه از شهر کاسته می شود؛ پس از عملیات اجرایی این خیابان، زیباسازی آن با همکاری شهرداری منطقه پنج انجام خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات