انعقاد قراداد ساخت مجموعه بزرگ تفریحی پارک دلفیناریوم اهواز با سرمایه گذاری بخش خصوصی

انعقاد قراداد ساخت مجموعه بزرگ تفریحی پارک دلفیناریوم اهواز با سرمایه گذاری بخش خصوصی

قراداد ساخت  مجموعه بزرگ تفریحی پارک دلفیناریوم با سرمایه گذاری بخش خصوصی در اهواز منعقد شد .

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کلانشهر اهواز با اشاره به بسته شدن قرارداد ساخت دلفیناریوم در اهواز ، گفت: پروژه بزرگ پارک دلفیناریوم با سرمایه گذاری بخش خصوصی در اهواز ساخته می شود .

وی افزود: یکی از اولویت ها و اهداف شورای اسلامی شهر و شهرداری اهواز احداث مجتمع های تفریحی و رفاهی جهت بالابردن نشاط اجتماعی می باشد که در همین راستا جهت اجرای پروژه دلفیناریوم پیگیری لازم صورت گرفت.

امیر صفی خانی ، با اشاره به سرمایه گذاری ۱۴ میلیارد تومانی پروژه ساخت دلفیناریوم در اهواز اظهار کرد: پروژه ساخت دلفیناریوم با توجه به نوع و رقم بالای سرمایه گذاری اولین قرارداد سرمایه گذاری درطی ۶ سال گذشته می باشد .

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری ادامه داد: احداث دلفیناریوم یا آکواریوم که نمونه هایی از مجتمع های تفریحی و گردشگری در سراسر جهان می باشند  از بیش از ۴۰ سال پیش روزانه مورد استقبال گسترده شهروندان و توریست ها قرار گرفته است و در ایران همه این مجموعه های پر طرفدار و تماشاگر در تهران ، کیش ، اصفهان ، تبریز ، بندر انزلی ایجاد و با استقبال گسترده ای مواجه شده است و قطعاً می توان گفت این پروژه در اهواز با توجه به وسعت آن به یکی از جاذبه های گردشگری در خوزستان تبدیل خواهد شد .

صفی خانی با بیان اینکه همه مجوز های لازم از مراجع قانونی دریافت شده است درباره مدت اجرای پروژه افزود : مدت زمان ساخت این پروژه حداکثر ۶ ماه است و در آن علاوه بر دلفین از حیوانات دیگری مانند پنگوئن، شیر دریایی، فک خزدار با قابلیت اجرای نمایش استفاده می شود .

این مقام مسئول تاکید کرد: عملیات شبیه سازی آب اقیانوس به منظور ایجاد محیطی شبیه به دریا یک کار تخصصی است که علم آن در انحصار افراد خاصی می باشد .

صفی خانی در پایان اعلام کرد: ساخت دو مجموعه تفریحی، رفاهی و فرهنگی دیگر نیز در حال پیگیری است که یکی از آنها در مرحله اخذ مجوزات و برگزاری فراخوان عمومی و مجموعه دوم درمرحله انعقاد قرارداد می باشد .

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اهواز در پایان گفت: لازم می دانم از حمایت ها و مساعدت های شهردار اهواز ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ، هیئت عالی سرمایه گذاری ، کمیسیون کارشناسی سرمایه گذاری و پرسنل سازمان در انجام مراحل انعقاد قرارداد این پروژه تشکر و قدردانی نمایم .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات