اولین مدرسه سبز در شهر زرند افتتاح شد .

اولین مدرسه سبز در شهر زرند افتتاح شد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ شهروندی و کمک به نسل جوان در فراگیری شیوه کاشت و نگهداری گل و گیاه آپارتمانی اولین مدرسه سبز و گلخانه با حضور مسئولین و مدیران ارشد شهرستان افتتاح شد .

مهندس مهدلو شهردار زرند در این مراسم مسئولیت نگهداری از فضای سبز شهری را نیازمند مشارکت همه شهروندان دانست و گفت: همه شهروندان وظیفه دارند برای حفظ و نگهداری فضای سبز مشارکت جدی داشته باشند.

مهندس محمد رضا مهدلو یکی از اهداف این طرح را جلب مشارکتهای مردمی و کودکان در ایجاد فضای سبز دانست و با اعلام اینکه نگهداری فضای سبز باید از دوران کودکی به فرزندان آموزش داده شود،گفت:زمانی یک شهر خوب و تکامل دیده می شود که شهروندان آن به خوبی مسائل شهری و شهروندی را آموزش دیده باشند .

شهردار زرند همراهی و همکاری همه نهادهای شهرستان در اجرای برنامه های شهرداری را بسیار ستودنی دانست و ضمن قدردانی از اداره آموزش و پرورش شهرستان زرند گفت:وحدت بوجود آمده در بین شهرداری و شورای شهر به سمت سایر ادارات و نهادها در حرکت می باشد و خوشحالیم که این امر از اداره بزرگی همچون آموزش و پرورش شروع شده است .

منتخب شورای شهر زرند ضمن تقدیر از فعالیتهای نیروهای شهرداری، اجرای فعالیتهای عمرانی از سوی شهرداری زرند را ماحصل همراهی وهمکاری همه نیروهای این نهاد دانست و گفت:خوشبختانه همکاران ما در همه عرصه ها با جدیت و پشتکار در حال خدمت رسانی به شهروندان می باشد و جای خرسندی است که کارهائی که امروز انجام می شود در گذشته آرزوی بسیاری از شهروندان بوده است .

وی افتتاح این مدرسه را برای اولین بار در استان دانست و گفت: این گلخانه می تواند در زمینه ها شناخت گونه‌های مختلف گیاهی ،نحوه حفظ و نگهداری، تکثیر و پرورش گیاهان و...به دانش آموزان کمک نماید .

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان زرند با اعلام اینکه شهر موفق در همه زمینه ها باید ارتقاءیابد گفت:شهر خوب تنها به منزله داشتن یک آسفالت و یا جدول خوب نمی باشد بلکه باید همه زمینه ها رشد و ترقی نماید .

حسین کاظمی آماده سازی بسترهای مناسب برای شهر خوب را نیازمند آموزش های اولیه دانست و افزود:تنها حوزه ای که می تواند به آموزش شهروندی کمک نماید اداره آموزش و پرورش و پتانسیلهای موجود در این حوزه می باشد.

وی در پایان از نگاه خوب شهردارزرند ،اعضاء شورای شهر و مدیران و مسئولین شهرداری تقدیر و اظهار امیدواری کرد ماحصل این حرکتها گسترش فرهنگ حفظ و نگهداری فضای سبز در بین کودکان و خانواده‌ها باشد .

صادق زاده معاون فرماندار زرند نیز به حضور حداکثری شهروندان در راهپیمائی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت:در راهپیمائی امسال بیش از ۲۰هزار نفر از شهروندان حضور داشتند که این امر نشان از دلبستگی شهروندان به امام و انقلاب دارد .

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار زرند فضای سبز و زیبا سازی شهری را یکی از اقدامات خوبی شهرداری دانست و گفت:باید از کمترین امکانات موجود در شهر زرند بیشترین استفاده را ببریم .

وی خواستار بهره گیری از کشت گلخانه ای،استفاده از درختان کم مصرف در سطح شهر شد و اظهار داشت: همه شهروندان باید نیاز شهر زرند به فضای سبز را جدی گرفته و در زمینه گسترش این فضاها کمر همت ببندند .

شایان ذکر است طرح مدرسه سبز برای اولین بار در استان و در مدرسه فرهنگیان دوره اول افتتاح شد .

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات