گردشگری در شهرداری گرگان محور توسعه است

گردشگری در شهرداری گرگان محور توسعه است

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، حمیدرضا آقاملایی در بازدید از غرفه شهرداری گرگان در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران اظهار کرد: گردشگری امروزه جزء سه صنعت بزرگ و درآمدزا دنیا است و اکثر اقتصاددانان به این مساله اذعان دارند.

وی افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود در کشور یکی از راه هایی که می تواند ایجاد شغل کند بدون شک صنعت گردشگری است.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: به همین دلیل شورا و شهرداری گرگان هم در همین راستا برنامه‌های مختلفی را تدوین کرده و در دست اقدام دارند.

آقاملایی گفت: گرگان یکی از زیباترین شهرهای شمال ایران بوده و بعد از رشت دومین شهر پرجمعیت شمال کشور است و ظرفیت‌های خاص گردشگری دارد.

وی اضافه کرد: گرگان در دل جنگل‌های هزاررنگ قرار داشته و جاذبه‌های طبیعی بسیار دارد و مقصد دوست داشتنی و خاطره انگیز برای مسافران است.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر گرگان تاکید کرد: مواهب طبیعی دریا، کوه، دشت و جنگل و کویر و تنوع اقوام در گلستان و گرگان فرصت خوبی برای جذب گردشگر است و به همین استراتژی شهرداری و شورای گرگان توجه ویژه به گردشگری است.

آقاملایی تصریح کرد: گردشگری در شهرداری گرگان محور توسعه قرار گرفته و در همین زمینه هم قدم برمی داریم تا بتوانیم گرگان را به مقصد گردشگری تبدیل کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات