پیام شهردار ساری به مناسبت حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان

پیام شهردار ساری به مناسبت حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان

مهدی عبوری، در پیامی وقوع حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان و شهادت جمعی از پاسداران عزیز را تسلیت گفت؛ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، متن پیام به این شرح است:

هوالشّهید

بار دیگر اندیشه باطل در لباس خشونت بی بنیاد جلوه نمود و باز چهره وطن در غم جوانان رشید و برومندش به ماتم نشست. این حرکت کور که نشان از عجز و ناتوانی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی دارد، بی تردید با حمایت های نظام سلطه و استکبار صورت پذیرفته است و از سوی جوانان مومن و انقلابی  بی پاسخ نخواهد ماند.

اینجانب شهادت سپاهیان مرزبان ازجان‌گذشته جمهوری اسلامی ایران در حادثه تروریستی زاهدان را به محضر حضرت ولیعصر(عج) و پیشگاه رهبر معظم انقلاب و خانواده های محترم و معزز شهدا و هم‌میهنان عزیز تسلیت عرض نموده؛ امیدوارم روح بلندشان در کنار آقا و مولایشان حضرت سیدالشهدا(ع) آرام و قرار گیرد.

تارخ نشان داده است که این زخم ها بر پیکر ملت شریف ایران، آنان را از ادامه راه راسخشان نه تنها بازنخواهد داشت بلکه مصمم تر از پیش می سازد؛ به یقین سپاهیان غیور انقلاب اسلامی در پاسداشت انقلاب اسلامی و سرحدات ایران اسلامی با عزمی والاتر از پیش در صحنه حضور خواهند داشت.

مهدی عبوری

شهردار ساری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات