میزهای خدمت  در وزارت نیرو با عبور از خدمات حضوری به سوی الکترونیکی شدن حرکت کنند

میزهای خدمت در وزارت نیرو با عبور از خدمات حضوری به سوی الکترونیکی شدن حرکت کنند

جلسه کارگروه میز خدمت شرکت مدیریت منابع آب ایران روز چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه با حضور اخوان حجازی مدیر کل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو برگزار شد. به گزارش شبکه خبری آب ایران در این نشست مجتبی محمدحسن اخوان حجازی مدیر کل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو طی سخنانی هدف از راه اندازی میز خدمت در سازمان های دولتی را رهایی مردم از بلاتکلیفی و انجام کارهای مردمی طی فرایندی مشخص و در زمانی مشخص ذکرکرد. اخوان حجازی گفت: میز خدمت تنهایک میز برای راهنمایی مردم نیست بلکه افزایش سرعت، شفافیت وارتقای سلامت اداری از اهداف عمده این برنامه است. اوبا انتفاد از اینکه برخی سازمانها فقط باگذاشتن یک میز فکر می کنند میز خدمت راه اندازی کرده اند ،گفت: این موضوع یک فعالیت قلبی و از روی دلبستگی هم هست و خوشبختانه وزارت نیرو و شرکتهای های مادر تخصصی جلوتر از سایر سازمان های دولتی ...

متن کامل خبر در سایت شبکه خبری آب کشور

منبع خبر

شبکه خبری آب کشور

شبکه خبری آب کشور

شبکه خبری آب کشور یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات