برگزاری جلسه هم اندیشی و تعامل شبکه بهداشت و آبفار شهرستان گرگان

برگزاری جلسه هم اندیشی و تعامل شبکه بهداشت و آبفار شهرستان گرگان

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA جلسه تعامل و هم اندیشی شبکه بهداشت وآبفار شهرستان گرگان با حضور مدیر امور آب و فاضلاب روستایی گرگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان، در این جلسه که با هدف کنترل کیفی آب شرب روستاها برگزار شده بود، مباحثی مانند نحوه کلرزنی، نمونه برداری از آب مطرح شد.

در ابتدای این جلسه مدیر امور آب و فاضلاب روستایی گرگان خواستار استمرار اینگونه نشست ها برای افزایش کنترل کیفی آب شرب شد و اظهار داشت: رسالت و وظیفه مندی شرکت آب و فاضلاب روستایی، تامین آب شرب و توزیع عادلانه آن در روستاهای استان است.

محمد محبوبی با بیان اینکه کنترل کیفیت آب شرب روستاهای استان بر اساس استانداردهای ملی است، افزود: استاندارد متد این دستگاه نیز با استفاده از آزمایشگاه های کاملاً مجهز و به صورت روزانه انجام می شود.

به گفته وی، نمومنه برداری از آب شرب روستاهای این شهرستان بر اساس استانداردها ماهانه یک بار انجام می شود.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان گرگان افزود: بهورزان و آبداران هر یک به صورت جداگانه هفته ای یکبار کلرسنجی آب روستاهای تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی را انجام می دهند.

در ادامه عشقی نیا رئیس شبکه بهداشت شهرستان گرگان ضمن قدردانی از فعالیت های مناسب و مطلوب آبفار برای سنجش و ارتقای کیفیت آب، بر افزایش همکاری بین این دو دستگاه در راستای نمونه برداری و بازدیدهای مشترک دو نهاد در جهت رفع چالش های احتمالی کنترل کیفیت آب تاکید کرد. .

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات