شهردار ارومیه مطرح کرد: به ارومیه ۲۰۲۰ در بودجه ۹۸ نگاه ویژه می شود

شهردار ارومیه مطرح کرد: به ارومیه ۲۰۲۰ در بودجه ۹۸ نگاه ویژه می شود

شهردار ارومیه گفت: مدیریت شهری ۲۰۲۰ را به عنوان  شهری ایده آل برای گردشگری مطرح و برای تحقق آن با توسعه زیرساخت ها درسال ۹۸ نگاه ویژه می شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  محمد حضرت پور با حضور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تشکر وعنوان کرد: حضور منسجم و باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه باعث خنثی شدن توطئه های دشمنان اسلام  و یاس و نامیدی آنها شده است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهل سال انقلاب در پارک جنگلی ،  بیان کرد:  نمایشگاه ۴۰ سال دستاورهای انقلاب جهت به تصویر کشیدن عملکرد شهرداری ارومیه در کنار سایر دستگاه هایی اجرایی در طول چهل سال پیروزی انقلاب برای نسل های سوم و چهارم انقلاب بود.

شهردار ارومیه عنوان کرد:  نمایشگاه دستاوردهای چهل سال انقلاب  اسلامی ایران  از یک لغایت سه اسفند ماه در بندر عباس برگزار می شود که شهرداری ارومیه نیز در این نمایشگاه حضور و عملکرد و دستاوردها ی توسعه ای خود را طول ۴۰ سال انقلاب  در سطح کشور نشان می دهد.

وی یکی از بخش‌های درآمدی شهرداری ها را عوارض نوسازی دانست و اظهار کرد:  در راستای تحقق درآمدهای پایدار و همچنین کمک به عمران و آبادانی شهر از قبیل رفت و روب،  پروژه های عمرانی، آسفالت معابر و ایجاد و توسعه فضای سبز، یکی  از موضوعات مهم درآمدی شهرداری،  دریافت عوارض نوسازی است.

حضرت پور عنوان کرد:  شهروندانی که نسبت به پرداخت عوارض تا پایان سال جاری به پرداخت اقدام کنند از۲۰درصد وانبوه سازان از ۲۵ درصد  تخفیف بهرمند می شوند .

وی با تاکید دوباره اینکه درآمدهای شهرداری از محل پرداخت های شهروندان تامین می شود،  تاکید کرد:  مشارکت مردم  با پرداخت عوارض شهری کمک شایانی در بحث تامین درآمدهای شهرداری و ارتقای زندگی شهری می کند.

به گفته  شهردار ارومیه پرداخت به موقع عوارض نوسازی شهروندان علاوه بر اینکه توان مالی منطقه را افزایش می دهد و به عمران و آبادانی و شکوفایی در سطح  شهر و همچنین پرداخت حقوق پرسنل کمک  می کند از شهروندان درخواست  کرد که دست شهرداری را در تحقق این  امر مهم بگیرند و تا یک ماه آینده  نسبت به پرداخت عوارض اقدام نمایند .

وی با اشاره به میزان بودجه سال ۹۸ شهرداری ارومیه، عنوان کرد:  میزان بودجه شهرداری ۱۲۷۳ میلیارد تومان خواهد بود که از این میزان  ۷۳ درصد به اموارات عمرانی اختصاص خواهد یافت که به ۲۰۲۰ در قالب پروژه های عمرانی در سال ۹۸ نگاه ویزه  می شود.

شهردار ارومیه با اشاره به توسعه زیر ساخت ها برای تحقق ۲۰۲۰ ، عنوان کرد:  جداره سازی خیابان امام خمینی(ره)،  پیاده روسازی بافت فرسوده ، استقرار ۲۰ باب سرویش بهداشتی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی  از اقدامات اجرایی در سال ۹۸ است .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات