۷۰۰ کیلومتر از معابر شهر کرمان خط کشی شدند


توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان:

۷۰۰ کیلومتر از معابر شهر کرمان خط کشی شدند



مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان، از خط کشی ۷۰۰ کیلومتر از معابر شهر کرمان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، علی زنگی آبادی با بیان این که خط کشی معابر به شکل طولی در طول خیابان و به شکل عرضی در گذرگاه های عابر پیاده در حال انجام است، افزود: خط کشی معابر دو نوبت در سال انجام می‌شود .
وی گفت: نوبت اول خط‌کشی در آستانه‌ی بازگشایی مدارس در ماه‌های مرداد و شهریور انجام می‌شود و نوبت دوم از بهمن ماه شروع شده و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت، سرعت گیرها نیز هر دو یا سه ماه یک بار خط کشی شده و با نصب گل میخ مشخص می شوند.
زنگی آبادی با اشاره به اینکه نوع آسفالت و زیر سازی آن در ماندگاری خط کشی معابر تاثیر زیادی دارد؛ خاطر نشان کرد: ریختن شن و نمک برای یخ‌زدایی معابر در زمستان باعث می‌شود رنگ خط کشی از بین برود.
زنگی آبادی از صرف چهارمیلیارد هزینه برای خط کشی معابر در سال جدید خبر داد و گفت: این میزان هزینه نسبت به سال گذشته چهار برابر شده است.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان همچنین افزود: ورودی‌های شهر کرمان از جمله ورودی جاده جوپار، جاده زرند و ورودی جاده ماهان خط کشی شده  و علاوه برآن به منظور ایجاد گذرگاه ایمن، محل تقاطع ها نیز خط کشی شده اند.
وی همچنین از اصلاح هندسی در سه راهی سیلو، ورودی جاده ماهان، سه راهی گلدشت و شیخ احمد کافی جنوبی خبر داد و گفت: طرح اصلاح هندسی و طرح ترافیکی آن از سوی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهیه و به کارگروه ترافیک شهرداری کرمان اعلام شده است .
زنگی آبادی با بیان این که انجام اقدامات ترافیکی در هر خیابان مستلزم تایید طرح در کارگروه ترافیک شهرداری است؛ افزود: کارشناسان این کارگروه بعد از بررسی و جمع‌بندی، طرح مذکور را به  کارگروه ترافیک استان ارجاع می‌دهند و در آنجا در مورد اجرای نهایی طرح نظر داده می‌شود.
وی تصریح کرد: در نهایت طرح تایید شده، توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان اجرا می‌شود.

مهدیه جعفری

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۸۵۶۰.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۸۸۵۴.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات