بهره برداری از پروژه آبرسانی روستای نهالدان داورزن

بهره برداری از پروژه آبرسانی روستای نهالدان داورزن

به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور جمعی از مسئولین پروژه آبرسانی به روستای نهالدان شهرستان داورزن افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، مدیر امور آبفار داورزن در مراسم بهره برداری از پروژه آبرسانی روستای نهالدان که با حضور نمایندگان مجلس، فرماندار، امام جمعه و نماینده ولی فقیه و بخشدار برگزار شد با ارائه گزارشی از وضعیت آب شرب روستای نهالدان گفت: با اجرای این پروژه آب شرب بیش از ۴۲۰ نفر در قالب ۱۶۰ خانوار از اهالی روستای مذکور تامین می گردد.

محمد رضا حقانی نسب مهمترین اقدامات این پروژه آبرسانی را، شامل مجموعاً ۱۱ کیلومتر عملیات لوله گذاری در شبکه توزیع و انتقال، احداث یک باب مخزن ۱۰۰ مترمکعبی و احداث یک باب مخزن با حجم ۲۰۰ مترمکعب، ساخت ۲۵ باب حوضچه هوا و تخلیه و شیر آلات، سه مورد حصارکشی، احداث یک باب اتاقک کلریناتور، ساخت یک باب ایستگاه و تآسیسات پمپاژ و برق فشار متوسط با اعتباری بیش از ۱۴۰۰۰ میلیون ریال برشمرد.

مسئولین حاضر نیز ضمن قدردانی از خدمات مجموعه ی آبفار در استان و شهرستان با لوح تقدیری از طرف شورای اسلامی و دهیاری روستای نهالدان از مدیر امور آب و فاضلاب روستایی داورزن تشکر کردند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات