افتتاح پروژه های روستاهای بروغن و شهر آباد داورزن با حضور نمایندگان مجلس

افتتاح پروژه های روستاهای بروغن و شهر آباد داورزن با حضور نمایندگان مجلس

همزمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در مراسمی با حضور نمایندگان مجلس پروژه اجرا و اصلاح شبکه توزیع روستاهای بروغن و شهرآباد داورزن افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، مدیر امور آبفار داورزن با ارائه گزارشی از وضعیت تاسیسات و منابعی آبی روستاهای بروغن و شهرآباد این شهرستان گفت: پروژه اجرا و اصلاح شبکه توزیع روستاهای بروغن و شهرآباد با حضور نمایندگان مجلس، امام جمعه و نماینده ولی فقیه، فرماندار، بخشدار و مسئولین داورزن و اهالی روستاهای مذکور به بهره برداری رسید.

محمد رضا حقانی نسب، مهمترین اقدامات این پروژه های آبرسانی را اجرای ۸ کیلومتر لوله گذاری شبکه با اعتباری بالغ بر ۵۶۰۰ میلیون ریال برشمرد.

حقانی نسب افزود: با بهره برداری از این پروژه مشکل کمبود آب شرب در فصول گرم و پیک مصرف رفع شده  و با توجه به تعویض شبکه توزیع هدر رفت آب به حد اقل رسیده واتفاقات کاهش چشمگیری خواهد داشت.

وی، از مسئولین استانی، شهرستانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی جهت مساعدت ها و پیگیریهای لازم قدردانی کرد.

مدیر امور آب و فاصلاب روستایی داورزن تصریح کرد: با افتتاح پروژه پروژه اجرا و اصلاح شبکه توزیع روستاهای بروغن و شهرآباد این شهرستان ۱۴۰ خانوار در قالب ۳۸۰ نفر جمعیت از نعمت آب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار گردیدند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات