نوسازی و ارتقاء کلیه شبکه سخت افزاری و نرم افزاری در شهرداری شاهین شهر

نوسازی و ارتقاء کلیه شبکه سخت افزاری و نرم افزاری در شهرداری شاهین شهر

مهدی کیان امیری  رئیس اداره فناوری و اطلاعات شهرداری شاهین شهر در مصاحبه با واحد خبر شهرداری گفت: در راستای تکریم مطلوب تر به شهروندان ارجمند کلیه شبکه های سخت افزاری و نرم افزاری واحدهای مختلف در شهرداری نوسازی و ارتقاء یافته است.
وی گفت : از جمله خدماتی که در آینده نزدیک به شهروندان ارائه خواهد شد ایجاد زیرساخت های لازم و پیاده سازی سامانه خدمات شهروندان" UGP " پیرامون راه اندازی شهرسازی الکترونیک می باشد و با اجرای این طرح به حضور ارباب رجوع در شهرداری برای پرداخت عوارض صنفی ، نوسازی و استعلام نیاز نیست.
کیان امیری افزود: در آینده نزدیک با راه اندازی سیستم های نرم افزاری پیشرفته درخواست های پروانه ساخت و ضوابط ساخت و ساز به صورت شبانه روز برای شهروندان راه اندازی خواهد شد.
وی خاطر نشان نمود: ایجاد بستر های کاملاً مکانیزه در واحد کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ها و آرشیو الکترونیک این کمیسیون برای تکریم ارباب رجوع و به حداقل رساندن رفت و آمد ارباب رجوع بین نواحی شهرسازی و کمیسیون  ماده صد قانون شهرداری ها از دیگر اقدامات اداره فناوری و اطلاعات می باشد که در آینده نزدیک راه اندازی می گردد.
رئیس اداره فناوری و اطلاعات شهرداری شاهین شهر ایجاد سامانه ناوبری خودرویی GPS  برای کنترل خودروهای آتش نشانی در هنگام عملیات ها و ذخیره اطلاعات حرکت در مسیر بر روی نقشه و نیز ایجاد اتاق مانیتورینگ پیشرفته برای سازمان آتش نشانی و کنترل آنلاین کل دوربین های سطح شهر و دوربین های ایستگاه های عملیاتی و راه اندازی سامانه های ناوبری به منظور هدایت آنلاین خودرو های عملیاتی سازمان آتش نشانی از ایستگاه تا محل حادثه را از دیگر اقدامات این اداره برشمرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات