از پارکبان های برتر شهر قزوین تقدیر شد

از پارکبان های برتر شهر قزوین تقدیر شد

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: به منظور تقسیم عادلانه فضای پارک حاشیه ای در تمام معابری که قابلیت های لازم را داشته، پارکینگ حاشیه ای ایجاد شده است.

وی عنوان کرد: وظیفه نظارت بر پارک خودروها در پارکینگ های حاشیه ای برعهده پارکبان ها است و در این راستا سعی شده از نیروهای مجرب و متعهد به عنوان پارکبان استفاده شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با اشاره به تقدیر از پارکبانان برتر فعال در پارکینگ های حاشیه ای سطح شهر تصریح کرد: به منظور قدردانی از پارکبانانی که عملکرد خوبی داشتند و در راستای تشویق سایر پارکبانان، تعدادی از پارکبانان برتر تقدیر شدند.

جهانگیری گفت: تشویق پارکبانان برتر موجب ترغیب سایر همکاران آن ها می شود تا با انگیزه بیشتر  وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده و رضایت شهروندان را بیش از پیش جلب کنند.

وی بیان کرد: به منظور انتخاب این پارکبانان عملکرد نیمه دوم بهمن ماه آن ها ملاک عمل قرار گرفت و براساس آن ۵ نفر از پارکبانان تقدیر شدند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: این سازمان با ایجاد پارکینگ های حاشیه ای و استفاده از نیروهای متعهد به عنوان پارکبان سعی دارد بهترین و مطلوب ترین خدمات را در قالب پارکینگ های حاشیه ای به شهروندان عزیز ارائه دهد که امیدواریم در این مسیر عملکرد مثبتی را به ثبت رسانده باشیم.

پایان پیام. لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات