تیم والیبال شهروند اراک، پیکان تهران را شکست داد

تیم والیبال شهروند اراک، پیکان تهران را شکست داد

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، تیم والیبال شهروند اراک درجریان هفته بیست و ششم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور ، به مصاف تیم پیکان تهران رفت که در این رقابت میهمان خود را شکست داد.
در این دیدار که درسالن شهید ثامنی شهرداری اراک برگزار شد، تیم والیبال پیکان تهران در مقابل شهروند اراک با نتیجه سه بر ۲ بازی را واگذار کرد.
این دیدار در ست اول ۲۵ بر ۲۳، ست دوم ۲۵ بر ۲۱، ست سوم ۱۸ بر ۲۵، ست چهارم ۱۹ بر ۲۵ و ست پنجم ۱۶ بر ۱۴به نفع تیم شهروند اراک به پایان رسید.
تیم شهروند اراک اکنون از مجموع ۲۴ بازی، ۱۱ برد، ۱۳ باخت دارد و با ۳۲ امتیاز در جایگاه دهم جدول جای گرفته است و تیم پیکان تهران نیز با ۲۴ بازی،۸ باخت، ۱۶ برد و ۴۸ امتیاز در جایگاه دوم جدول است.
داور اول این رقابت «امید فولادی»، داور دوم «مرتضی علایی» بود و ناظر داوری این دیدار را نیز «علی اصغر حاجی کاظمی» و ناظر سازمان لیگ را «احمد دامغانی نژاد» برعهده داشت.
تیم های شهرداری ورامین، پیکان تهران، خاتم اردکان، پیام مشهد، کاله مازندران، سایپا تهران، شهرداری گنبد، فولاد سیرجان ایرانیان، شهروند اراک، شهرداری تبریز، شهرداری ارومیه، عقاب نهاجا و درنا ارومیه در لیگ برتر والیبال حضور دارند.
:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات