دیدار مدیر امور منابع آب ایجرود با مدیر آموزش پرورش این شهرستان...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، طی جلسه مشترک بین مدیر امور منابع آب ایجرود و مدیر آموزش و پرورش این شهرستان هماهنگی های لازم جهت اجرای طرح داناب و افزایش سطح سواد آبی در شهرستان ایجرود به عمل آمد .

مهندس محمدی، مدیر امور منابع آب شهرستان ایجرود با اشاره به وضعیت منابع آبی و لزوم مدیریت و حفاظت و صیانت از این منابع، افزایش سطح سواد آبی در بین دانش آموزان و نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه منابع آب را گامی مهم در راستای حفاظت از منابع آبی ذکر و افزود: امیدواریم با توجه به تفاهم و تعامل با آموزش و پرورش این فرهنگ را نهادینه نماییم .

مهندس محمدی با اشاره به اجرای طرح داناب، این طرح را زمینه ساز ایجاد فرهنگ بهینه ی مصرف آب عنوان و خاطر نشان کرد با اجرای این طرح در سطح شهرستان بتوانیم قدمی مثبت و موثر در حفاظت از منابع آب برداریم.

در ادامه این دیدار، آقای بهرامی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایجرود ضمن تقدیر از مدیریت و همکاران امور آب در زمینه ی حفاظت و صیانت از منابع آبی، اقدامات فرهنگی صورت گرفته در این حوزه را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: آموزش و پرورش شهرستان آماده هرگونه همکاری و هماهنگی در برگزاری کلاسهای آموزشی و فرهنگی با محوریت مصرف بهینه آب در بین دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی می باشد.

وی ابراز امیدواری کرد با تعامل موجود و هماهنگی های لازم بتوانیم فرهنگ مصرف بهینه ی  آب را در بین دانش آموزان نهادینه نماییم.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات