برگزاری پنجمین دوره مسابقات ورزشی ویژه کارکنان آبفار مازندران

برگزاری پنجمین دوره مسابقات ورزشی ویژه کارکنان آبفار مازندران

به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی پنجمین دوره مسابقات ورزشی فوتسال و والیبال ویژه کارکنان شرکت آبفار مازندران برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛ در راستای گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل سالگی پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی پنجمین دوره مسابقات ورزشی فوتسال و والیبال ویژه کارکنان شرکت آبفار مازندران برگزار شد.

در این دوره از مسابقات ورزشی در رشته فوتسال  ۸ تیم در دو گروه با هم به رقابت پرداختند و در نهایت تیم (الف) و (ب) به فینال این دوره از بازیها راه یافتند که در فینال تیم گروه (ب) موفق شد با شکست تیم (الف) به قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد، در بازی رده بندی نیز تیم شهرستان ساری با غلبه بر تیم جویبار،بابل و سوادکوه به مقام سوم دست یافت.

همچنین در مسابقات والیبال که با حضور ۴ تیم و به صورت دوره ای در مجموعه ورزشی داراب پیگیری شد، تیم والیبال قائمشهر مقام اول این دوره از مسابقات را کسب کرد و تیم استان و تیم آمل به مقام دوم و سومی رسیدند و در پایان این مسابقات مهندس عبدالهی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران به همراه هیئت مدیره ، روسای ستادی و شهرستانی جوایزی به تیم های برتر اهداء کردند.

گفتنی است شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان قائمشهر و سیمرغ نیز در مسابقات والیبال صنعت آب و برق ، موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

بر اساس این گزارش یک دوره مسابقه والیبال به مناسبت گرامیداشت چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی میان ۶ تیم از دستگاههای اجرایی شهرستانی به میزبانی شرکت آبفای شهری قائمشهر و سیمرغ برگزار شد که در فینال این دوره از مسابقات تیم شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان قائمشهر و سیمرغ با غلبه بر حریف خود، مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد و جام زرین قهرمانی را بالای سر برد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مازندران

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مازندران

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مازندران

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مازندران یک شرکت در شهر ساری می باشد

      نظرات