فراخوان تعیین پیمانکار اسکن اسناد
باعنایت به اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در نظر دارد، نسبت به واگذاری ساماندهی فیزیکی و الکترونیکی اسناد دفتر کنترل و نظارت گاز،امورمالی و خدمات مهندسی سازمان از طریق مناقصه محدود به شرکت کنندگان در فراخوان واگذار نماید ، لذا مقتضی است مبلغ و مدت زمان پیشنهادی خود را طبق شرایط پیوست که جزء لاینفک مناقصه می باشد ، حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۹۷/۱۲/۰۵ به دبیرخانه این سازمان تحویل نمایید.
آگاهی و رعایت موارد ذیل ضروری می باشد :
- مطالعه شرایط اعلام شده که پیوست می باشد (پیوست شماره ۱) و آگاهی لازم از شرایط انجام پروژه
- بازدید از محل بایگانی و نمونه اسناد. (تلفن تماس جهت هماهنگی برای بازدید۳۸۲۶۰۸۰۱ الی ۵ داخلی ۲۱۴ و ۲۱۶)
- محل انجام پروژه ساختمان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد می باشد.
- تامین سخت افزار و نرم افزار مورد نیاز جهت انجام پروژه بر عهده پیمانکار می باشد.
مدارک لازم جهت شرکت در مناقصه:
پاکت الف:
۱-حاوی رسید سپرده شرکت در مناقصه به مبلغ۷۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال که می باید به صورت ضمانت نامه بانکی به نفع سازمان و یا
به حساب شماره ۲۰۰۰۱۳۳۳۸۰ نزد بانک تجارت یزد به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد واریز گردد.
۲-رزومه فرد شرکت کننده در مناقصه
پاکت ب:
۱-قیمت پیشنهادی با درنظر گرفتن شرایط پیوست نامه (پیوست شماره۲)
ضوابط شرکت در مناقصه :
- ضمانت نفرات اول تا سوم،درصورتیکه حاضر به انعقاد قرارداد نباشند و یا شرایط اعلام شده توسط سازمان را نپذیرند، ضبط خواهد شد.
ابتدا پاکت «الف» توسط کمیسیون معاملات گشایش می یابد و درصورت پذیرش پاکت «الف»، نسبت به بازگشایی پاکت «ب» اقدام می شود و درصورت عدم پذیرش پاکت «الف» ،پاکت «ب» بازگشایی نخواهد شد .
- سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در رد یا قبول پیشنهادات مجاز می باشد.
- به پیشنهادات مبهم و دارای شروط خارج از شرایط پیوست مناقصه ، ترتیب اثر داده نخواهد شد .
- رعایت کلیه موارد فوق جهت شرکت در مناقصه ، الزامی می باشد. جهت دریافت فرم های پیوست کلیک کنید.
نظرات