لزوم پایش طرح‌های توسعه و عمران با افزایش هماهنگی دو وزارتخانه راه وشهرسازی وکشور

لزوم پایش طرح‌های توسعه و عمران با افزایش هماهنگی دو وزارتخانه راه وشهرسازی وکشور

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدرضا شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب‌اسلامی در حاشیه بیست‌و‌یکمین جلسه شورای‌عالی شهرسازی‌ومعماری ایران ضمن تبریک انتخاب خانم فرزانه صادق‌مالواجرد به سمت معاون معماری و شهرسازی وزارتخانه، گفت: بیش از ۱۴ سال است که به عنوان نماینده بنیاد مسکن انقلاب‌اسلامی این توفیق را یافته‌ام که در شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران حضور داشته‌ باشم و به همین خاطر نیز درخواست دارم تا با توجه به این تجربه، زمینه‌ای برای پایش طرح‌های توسعه وعمران فراهم شود.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب‌اسلامی در بیان پیشنهادهای خود، اعلام کرد: امیدواریم در این دوره تحرک و اتفاقات تازه‌ای رقم بخورد و شاهد تحقق‌پذیری و پایش طرح‌های توسعه و عمران که توسط شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران تصویب می‌شود، باشیم.

این مقام مسئول در بنیاد مسکن انقلاب‌اسلامی با اعلام اینکه متاسفانه طرح‌ها در شورای‌عالی تصویب می‌شود ولی در اجرا اتفاقات دیگری می‌افتد، خاطرنشان کرد: این عدم هماهنگی اجرا با طرح‌های تهیه‌شده نتیجه‌اش این می‌شود که دائم شورا در بازنگری و اصلاح طرح‌ها باید جلسات متعددی را برگزار کند و مشکلات متعدد اجتماعی ایجاد می‌شود که امیدواریم در این دوره شاهد کاهش این مسائل باشیم.

شاملو تصریح کرد: امیدواریم هماهنگی بین وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی بیشتر شود تا جلوی تخلفات گرفته شود.

این مسئول در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این دوره این اراده وجود دارد و اخیرا وزیر کشور نیز بخشنامه ای دادند. امیدوارم در این موضوع نشست مشترک و برنامه‌ریزی صورت بپذیرد تا بتوانیم پایش طرح‌های توسعه و عمران و کنترل ساخت و سازها از طریق وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور، عملیاتی شود.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختيارى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختيارى

    اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختيارى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات