رمضانپور: تبعات سیاسی و اجتماعی در پی انحلال شورا

رمضانپور: تبعات سیاسی و اجتماعی در پی انحلال شورا

در هشتادمین جلسه شورا؛
رمضانپور: تبعات سیاسی و اجتماعی در پی انحلال شورا
رمضانپور: تبعات سیاسی و اجتماعی در پی انحلال شورا
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت - در هشتادمین جلسه شورا که به صورت غیر علنی برگزار شد، احمد رمضانپور با توجه به مناسبت روز جهانی زبان مادری به زبان گیلکی در خصوص لزوم ترویج فرهنگ بومی اظهار داشت: بر اساس قانون زبان رسمی کشور زبان فارسی است و دلیل صحبت به زبان فارسی در جلسات شورا نیز احترام به همین قانون است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به دغدغه های مطرح شده از سوی اعضای شورا افزود: شورای شهر رشت به وظایف خود در انتخاب شهردار بر اساس قانون در وقت مقرر به درستی عمل نمود و شهردار خود را انتخاب کرد ولی وزارت کشور وظیفه صدور حکم شهردار را دارد که این انتخاب مورد تایید وزارت کشور قرار نگرفت.

احمد رمضانپور با اشاره به این که شورا بر اساس قانون به وظایف محوله خود به درستی عمل نموده افزود: هیات حل اختلاف نیز باید بر اساس قانون و مستندات رفتار کند و اگر قرار باشد، حکمی صادر شود باید جرم نیز ثابت شود و استاندار نیز در طی تماس تلفنی اظهار نمودند که به نظر شورا احترام خواهد گذاشت و با درک سیاسی و اجتماعی که در استاندار و نمایندگان مجلس وجود دارد، اگر شورایی که بیشترین رای را در تمام ادوار از مردم دریافت نموده منحل شود، تبعات سیاسی و اجتماعی گسترده ای خواهد داشت.

وی در ادامه به لزوم نیاز اتحاد بیشتر از سوی اعضا تصریح نمود: به لحاظ روانشناسی مهر و محبت اکتسابی است و باید دوستی ها رو مجدد در بین خودمان گسترش دهیم. اگر در این شرایط بهترین شهردار را بیاوریم موفقیتی برای شهر حاصل نخواهد شد.

وی در پایان سخنان خود به آیه شورا با مضمون  پس هر سختی آسانی است، اشاره نمود.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات