روابط عمومی شهرداری رامسر/ آیین تکریم و معارفه مهندس کحالی شهردار رامسر

روابط عمومی شهرداری رامسر/ آیین تکریم و معارفه مهندس کحالی شهردار رامسر

محمد آزاد فرماندار شهرستان رامسر گفت : نگاه به رامسر فراملی و ملی بوده ودر راستای تحقق ظرفیت ها و قابلیت های آن باید شبانه روزی کارکنیم . وی اظهار داشت :شهردارجهان شهری چون رامسر خود یک برند است و می توان درسایه تعامل و همراهی کارهای بزرگی انجام داد . وی اظهار داشت :مهمان نوازی رامسری ها شهره عام و خاص است و همین مولفه خود یکی از جاذبه های حضور میلیونی مسافران و گردشگران است .

وی اظهار داشت :قطعا شهردار جدید رامسر با شناخت کامل گام در این مسیر خدمت رسانی نهاده است و باید همه در راه توسعه وتعالی و ساختن رامسر همگام و همراه باشیم . وی بیان داشت :موفقیت ها باید به نام همه تمام شود و ناکامی نباید به نام یک نفر تمام شودکارهای قشنگ در قامت کار تیمی است . وی گفت :به شهردار جدید هم می گویم برای ساختن رامسر زیبا و خدمت به مردم باید همراه باشیم و مادر کنار شما هستیم وی اظهار داشت :برای به سرانجام رساندن کارها برای شهری چون رامسر همین امروز دیراست .

رضا کحالی شهردارجدید رامسر نیز باتشکر از حسن اعتماد شورای شهر ابراز امیدواری نمود تا بتواند با تمام توان در ایفای مسولیت خطیر گام بردارد . ایشان خدمت به ارباب رجوع را بسیار مهم دانست و از روابط عمومی شهرداری خواست از نصب بنرهای تبریک اجتناب نموده و از مسولان واحدهای شهرداری خواست خدمت مضاعف را وجهه همت قرار دهند .

جعفر خلخالی رییس شورای شهر رامسر نیز در سخنانی به پروسه انتخاب شهردار پرداخت و تاکید نمود با توجه به درپیش بودن سال نو تمام توان درجهت خدمت رسانی به مردم و مسافران بسیج شود .

شاهمنصوریان سرپرست شهرداری رامسر نیز با بیان مطالبی برضرورت وحدت و همگرایی و تلاش برای خدمت به مردم تاکید نمود . درپایان این نشست پس از قرائت حکم انتصاب رضا کحالی شهردار جدید رامسر که به امضای استاندار مازندران رسیده بود به ایشان اهداشد همچنین از تلاش های شاهمنصوریان در دوره تصدی سرپرست شهرداری قدردانی شد . در این نشست معاون فرماندار، رییس و اعضای شورای شهر و مسولان واحدهای شهرداری حضور داشتند .


























لینک اصل خبر در سایت شهرداری رامسر

    منبع خبر

    شهرداری رامسر

    شهرداری رامسر

    شهرداری رامسر یک شهرداری در شهر رامسر می باشد

      نظرات