برگزاری جلسه پروژه اطلاع رسانی شرکت آب منطقه ای قم

جلسه پروژه اطلاع رسانی آب منطقه ای قم با حضور مدیر عامل ، رئیس ، معاونین و مدیران شرکت و جهاددانشگاهی استان روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۱۲/۰۱ در سالن جلسات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قم : در ابتدای این جلسه احمد  حاجی حسینی مسگر مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قم با اشاره به ضرورت انجام فعالیت های فرهنگی و اطلاع رسانی در خصوص فرهنگ سازی بهینه مصرف منابع آبی کشور و استان گفت: حل مشکلات مرتبط به خشکسالی و اقلیم و بسترسازی جهت استفاده از منابع آب نیازمند فرهنگ سازی عمیق در جامعه به خصوص بهره برداران است. وی تصریح کرد: ظرفیت های جهاد دانشگاهی در اجرای طرح های مختلف ، آموزشی ، فرهنگی ، رسانه ای و ... می تواند در زمینه فرهنگ سازی مصرف بهینه منابع آب  استان کمک خوبی  باشد. مسگر  در ادامه با اشاره به همکاری جهاددانشگاهی در اجرای طرح داناب بر لزوم ظرفیت سازی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی جامعه و نسل جدید تاکید کرد.

در این  ادامه جلسه  رئیس و معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد قم با اشاره به  شروع طرح داناب از اجرای طرح های گسترده فرهنگی و اطلاع رسانی، با استفاده از ظرفیت های رسانه ای و نیروی انسانی و... این نهاد خبردادند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای قم

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای قم

    شركت آب منطقه‌ای قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات