طرح احداث ۱۹۰ ایستگاه توزیع برق در استان سمنان انجام شد

طرح احداث ۱۹۰ ایستگاه توزیع برق در استان سمنان انجام شد

در راستای تغذیه برق مشترکان

طرح احداث ۱۹۰ ایستگاه توزیع برق در استان سمنان انجام شد

به منظور تغذیه برق متقاضیان و مشترکان جدید ، ۱۸۸ دستگاه پست هوائی و دو ایستگاه زمینی توزیع برق در استان سمنان احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان با اشاره به این خبرگفت: ازآغاز امسال تاکنون طرح اصلاح و بهینه سازی ۱۹۴ ایستگاه هوائی و زمینی توزیع برق نیز به انجام رسیده است.
رضا علی اصغری با بیان این که ۴۴ هزار و۷۲۰ متر شبکه ۲۰ کیلوولت زمینی و هوائی در این استان توسعه یافته افزود: بهسازی ۴۸ هزار و ۷۰۰ متر شبکه فشار متوسط زمینی و هوائی ، به عنوان دیگر فعالیت صورت گرفته به شمار می رود.
وی بااظهار  این که ۳۶ هزار و۱۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی استان از ابتدای سال جاری تا زمان حاضر برقرار گردیده تصریح کرد: بهینه سازی ۴۵ هزارو ۱۰۰ متر شبکه فشار ضعیف باتلاش واحدهای اجرایی این شرکت عملیاتی گردیده است.
وی به نصب ۷۳۱ دستگاه سرچراغ جدید در سامانه روشنائی معابر استان اشاره نمود و بیان داشت: بهسازی یک هزار و ۲۳۹ چراغ ، از دیگر اقدامات انجام شده در مدت زمان مذکور محسوب می شود.
علی اصغری یاد آور شد: به منظور اجرای طرح های توسعه و احداث ذکر شده، مبلغ ۱۰۶ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال اعتبار صرف گردیده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات