مصاحبه رادیویی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان در برنامه میکروفن صبح کرمان

مصاحبه رادیویی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان در برنامه میکروفن صبح کرمان

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، مهدوی نیا مدیر عامل این شرکت در برنامه رادیویی میکروفن صبح کرمان حضور و به مشکلات مطرح شده توسط مردم پاسخ داد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان در خصوص خاموشی های اخیر بیان نمود: خوشبختانه این شرکت در زمینه خاموشی ها پیشرفت خوبی داشته است به گونه ای که میانگین خاموشی ها به ازای هر مشترک از ۷۰۰ دقیقه در سال ۹۶ به ۲۴۰ دقیقه در حال حاضر رسیده است.

مهدوی نیا همچنین خاطر نشان کرد: تعرفه های برق مناطق گرمسیر جنوبی از ۱۵ فروردین ماه تا پایان مهر ماه دارای تخفیف می باشد به این صورت که در تابستان هرکیلو وات برق مصرفی بطور میانگین حدود ۱۵ تومان می باشد ولی در سایر ماه های سال به حالت عادی و به مبلغ به طور متوسط ۵۰ تومان خواهد رسید؛ لذا مشترکین بایستی در فصل زمستان صرفه جویی را پیشه نمایند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده بعد از زلزله دلخراش بم بیان نمود: طرح جامع اصلاح شبکه های فرسوده و جابجائی شبکه برق در قالب ۱۲ فاز تعریف که تا کنون ۱۰ فاز آن اجرا و دو فاز باقیمانده نیز به زودی به اتمام خواهد رسید.

وی در ادامه سخنان خود به تامین روشنایی معابر در شهرستان های تحت پوشش اشاره نمود و گفت:  این شرکت هر ساله در خصوص روشنایی معابر اعتباراتی را اختصاص می دهد بطوری که در سال جاری بیش از دو میلیارد و پانصد تومان هزینه و حدود ۵۵۰۰ چراغ در قسمت های مختلف نصب نموده است.

وی به دستاوردهای انقلاب در طول ۴۰ سال گذشته اشاره نمود و گفت: در سال ۵۷ حدود ۲۰ هزار مشترک با ۷۵۵کیلومتر طول خطوط شبکه و ۱۶۶ ترانسفورماتور داشتیم به طوری که فقط شهرها از نعمت برق بهره مند بوده اند این در حالی است که امروز شرکت برق جنوب استان کرمان بیش از ۵۵۶ هزار مشترک ، ۳۴ هزار کیلومتر شبکه برق و  ۲۷۸۰۰ ترانسفورماتور دارد.

مهدوی نیا با تاکید بر اینکه تمامی روستاهای بالای ۱۰ خانوار دارای شرایط، از نعمت برق بهره مند هستند،بیان نمود: تا کنون ۳۷۵۰ روستای تحت حوزه عملیاتی شرکت برق دار شده اند و تمامی سعی ما بر این است که روستاهای بالای ۱۰ خانوار را شناسایی و اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهیم.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب) یک شرکت در شهر کرمان می باشد

      نظرات