افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری بندرعباس توسط جمالی نژاد/بهره‌برداری از ۴۱ دستگاه اتوبوس

افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری بندرعباس توسط جمالی نژاد/بهره‌برداری از ۴۱ دستگاه اتوبوس

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور صبح پنجشنبه دوم اسفند چند پروژه عمرانی شهرداری بندرعباس که بیش از ۱۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار صرف آنها شده را افتتاح کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، با حضور مهدی جمالی نژاد ۴۱ دستگاه اتوبوس که از سوی شهرداری بندرعباس تهیه شده، وارد ناوگان اتوبوسرانی شهری این شهر شد.

امروز همچنین بهره برداری از طرح مشارکتی مجتمع تجاری نگین خلیج فارس آغاز شد.

همچنین مرکز اسناد شهر بندرعباس، کتابخانه و فضای سبز بلوار شهید رجایی، مجموعه فرهنگی برگه کرد از دیگر پروژه هایی است که بهره برداری آنها امروز با حضور جمالی نژاد آغاز شد.

زمین ورزشی ساحلی سورو، زمین ورزشی و پارک کوی ملت، پلاتو و آمفی تئاتر روباز و بوستان هنر هم و بازارچه محلی حسین آباد هم از پروژه هایی بود که بهره برداری آنها به منظور خدمت رسانی به شهروندان بندرعباس امروز با حضور رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور آغاز شد.

شایان ذکر است جمالی نژاد به منظور حضور در همایش علمی و نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی که همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بندرعباس برگزار می شود، به این شهر سفر کرده است.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات