شهردار تبریز عملکرد شهرداری ارومیه در شهر به ویژه در جذب گردشگر را موفق ارزیابی کرد

شهردار تبریز عملکرد شهرداری ارومیه در شهر به ویژه در جذب گردشگر را موفق ارزیابی کرد

شهردار تبریز عملکرد شهرداری ارومیه در شهر به ویژه در جذب گردشگر را موفق ارزیابی کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ ایرج شاهین باهر در گفت و گو با واحد خبر اداره اطلاع رسانی  و بین الملل شهرداری ارومیه  گفت:  حضور شهرداری های شهر های کشور در نمایشگاه شهر ایده آل بندر عباس  منجر به انتقال تجربیات موفق شهرداری ها، اطلاع رسانی دستاوردها و ارایه  تجربیات و تبا دل نظر برای  داشتن شهری توسعه یافته می شود .

وی بیان کرد:  استقبال شهرداری های شهر های کشوراز نمایشگاه شهر ایده آل با وجود مشکلات عدیده  در بدنه شهرداری  بسیار  است  که این مهم قابل تقدیر است که توانسته اند به خوبی دستاودرهای مهم خود را در این نمایشکاه  در معرض دید عموم به تصویر بکشند.

شهین باهر با یادآوری دوبار اینکه مهمترین دستا آورد حضور شهرداری ها در نمایشگاه  انتقال تجربیات است، عنوان کرد:  این گونه نمایشگاه ها با توجه به چهار ساله بودن دوره تصدی کرسی شهرداری ها   باید  طی سال دو بار برگزار شود تا  شهرداری ها با تبادل اطلاعات به  روز  به توسعه و عمران شهری دست یابند.

وی انعکاس دستاورهای شهرداری ارومیه در نمایشگاه شهر ایده ال را مثبت و موفق ارزیابی کرد و گفت: در حال حاضر عملکرد شهرداری ارومیه در سطح شهر باعث توسعه و زیبای جلوه شهری ارومیه و جذب سرمایه گذار و گردشگر  شده که این مهم بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

شهردار تبریز  عملکرد شهرداری ارومیه در حوزه جذب سرمایه گذار  و گردشگر موفق  ارزیابی کرد و گفت:  شهر ارومیه با دارد بودن ظرفیت بسیار در حوزه گردشگری شهری بسیار غنی در جذب گردشگر و سرمایه گذار است  و شهرداری ارومیه نیز به این مهم نگاه ویژه دارد  بطوریکه  در غرغه شهرداری ارومیه در نمایشگاه شهره ایده ال به آن عالی پرداخت شده است .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات