«حالا نوبت ماست»، پاسخ مردم به صداقت مدیریت شهری در خدمت‌رسانی است

«حالا نوبت ماست»، پاسخ مردم به صداقت مدیریت شهری در خدمت‌رسانی است

سعید ابریشمی‌راد در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته آیین سیاسی عبادی نمازجمعه کاشان، با اشاره به عدم اختصاص بودجه دولتی به شهرداری‌ها از اواسط دهه ۶۰ اظهار کرد: تمام قدرت و توان شهرداری از مردم نشات می‌گیرد و هر اتفاقی که در این شهر رخ می‌دهد بواسطه همت والایی است که از سوی اقشار مختلف جامعه معطوف می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان به عنوان صاحبان اصلی شهر، هزینه نگهداری شهر را از جیب خودشان پرداخت می‌کنند و ما تنها عامل این خدمت‌رسانی هستیم.

شهردار کاشان با اشاره به صرف هزینه ۱۳۰ میلیارد تومانی نگهداشت شهر عنوان کرد: اگر هیچ پروژه‌ای در شهر انجام نشود و تنها دغدغه، جمع‌آوری زباله، رفت و روب، نگهداشت فضای سبز و سایر خدمات متعدد روزمره باشد، باز برای تامین هزینه‌ها، باید تلاش‌های بسیاری صرف کرد.

ابریشمی‌راد با تاکید بر اینکه رابطه شهرداری با مردم باید برمبنای اعتماد و احترام باشد گفت: سال گذشته در همین مکان به شما قول‌هایی دادیم و با هم مسیر جدیدی را آغاز کردیم که در نهایت با همکاری و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر، ایجاد مجالس مشورتی محلات و با نظر معتمدین مردم، اجرای پروژه‌های مختلف بر اساس نیازهای واقعی عنوان شده در دستور کار قرار گرفت.

وی، به بهره‌برداری از پروژه‌های ۴۰ گانه شهرداری کاشان در دهه فجر امسال اشاره و بیان کرد: بر این اصل باور داریم که برای موفقیت در شهر باید رابطه مردم و مدیریت شهری دوسویه باشد، و کارنامه موفق دهه فجر امسال، در راستای تحکیم این ارتباط متقابل بود.

شهردار کاشان، آغاز پویش مردمی «حالا نوبت ماست» را متذکر شد و گفت: وقتی مردم و معتمدین آنان عزم شهرداری در عمل به وعده‌ها و تلاش خستگی‌ناپذیرشان را در زمینه خدمت‌رسانی مشاهده کردند، برای پاسخ به این صداقت، این پویش را برای پرداخت عوارض و کمک به عمران و پویایی شهر راه‌اندازی کردند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات