۹۳ هزار مترمربع از املاک تملک شده توسط شهرداری سنندج صاحب سند شد

۹۳ هزار مترمربع از املاک تملک شده توسط شهرداری سنندج صاحب سند شد

مدیر اداره حقوقی و املاک شهرداری سنندج از صدور سند برای قریب به ۹۳ هزار مترمربع از املاک تملک شده توسط شهرداری خبر داد و گفت: هشت ملک که توسط این شهرداری تملک شده بود صاحب سند شد.
به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: مدیر اداره حقوقی و املاک شهرداری سنندج در جمع خبرنگاران از تملک و صدور سند برای پنج ملک شهرداری خبر داد.
مدیر اداره حقوقی و املاک شهرداری سنندج اظهار داشت: حفاظت و صیانت از اموال عمومی شهرداری بویژه املاک و جلوگیری از تجاوز و تصرف اشخاص حقیقی و حقوقی از جمله مهم ترین اهداف و رسالت این اداره است.
امیر عمیدی گفت: در راستای اجرای ماده ۱۰۱ قانون شهرداریها این اداره اقدامات وپیگیرهای لازم را در خصوص تملک املاک که متعلق به شهرداری بوده را در دستور کارخود قرار داد.
وی از صدور سند برای قریب به ۹۳ هزار مترمربع از املاک تملک شده این شهرداری خبر داد و اعلام کرد: این املاک شامل املاک مشاعی، املاک ناشی از طرح تفکیکی و ۱۰ درصد حق السهم شهرداری، املاک تملکی که از سالهای قبل بلاتکلیف مانده بود.
وی اضافه کرد: برای املاکی نظیر عرصه ترمینال به متراژ قریب به ۴۲ هزار مترمربع و سازمان خدمات موتوری به متراژ ۴۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع که پیش از این عرصه در اختیار شهرداری بوده و مالکیت آنها به صورت مشاعی بوده سند صادر شده است.
مدیر اداره حقوقی و املاک شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: صدور سند برای ملک واقع در نایسر به متراژ ۳ هزار و ۳۷۸ مترمربع و ملک واقع در شهرک سعدی به متراژ قریب به ۷۲۰ مترمربع در راستای اعمال ماده ۱۰۱ شهرداریها بوده واز محل ۱۰ درصد حق السهم شهرداری ناشی از تفکیک ملک واقع در تپه کرباسی به متراژ ۴۴ مترمربع نیز از دیگر املاک تملک شده این شهرداری است که برای آنها سند صادر شد.
عمیدی عنوان کرد : ۷۰۰ متر زمین در بلوار انتظام ،۱۵۸۰ متر مربع شامل ۹ قطعه درتعاونی سد گاوشان و۱۷۶۴ متر مربع شامل ۱۰ قطعه تعاونی حمل نقل ناشی از طرح تفکیکی از دیگر مواردی است که سند آن بنام شهرداری سنندج انتقال یافت.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات